Ser snasent ut! 
Skal du felle ned høytalerne litt, eller skal de monteres oppå ringen?

Skal du felle ned høytalerne litt, eller skal de monteres oppå ringen?
Høytalerene skal monteres oppå ringen.
Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
), for da må jeg på et kurs. Etter en fuktig natt på byn så kom jeg hjem først kl 1500 i dag takket være tide (busselskapet) som nemmelig fant ut at de ikke skulle kjøre i følge ruten i dag...
Anyways dette er det som har skjedd i dag:

Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
Lyden kan vel best beskrives som klar, detaljert og "varm" med god romfølelse. Merker dog at jeg trenger en spiller med tidskomp, siden lyden blir "riktigere" når jeg plasserer hodet mellom forsetene. Ellers i dag har jeg koblet opp delfilter, trukket om og montert dekselet under rattet og airbagen på pasasjersiden, samt montert og koblet opp forsterkeren
Snakket med Kenneth på installbay om midtkonsollen siden den er veldig utfordrende å trekke om, vi kom frem til at jeg skal byge den om.

dashen din ble meget pen, men du skulle nok vinkla dem litt annerledes
for etter hva man ser på bilde så ser d ut som at dem vinkler litt mot siderutene, men d er mulig d er synsbedrag.
De er litt mot vinduene ja men det er ikke mulig å vinkle dem stort bedre uten at de tar bort i frontruta... så jeg tor dette er den beste løsningen
har du bygget kasse bak elementene i dashen, eller er d free air? du skal ikke sette inn noen 6,5" i dørene å da?
må skaffe deg avantgarde grillen da.
bruker selv 8" men d er i kickene da.
Comment