Funker sikkert greit det. Har du plass, kan du riktignok heller legge inn en avstiver eller to mellom de store veggene. burde bli enda bedre

Ett lite spørsmål, skal diskanten peke mot fører eller mot senter i bilen? Jeg er ikke ute etter best mulig lyd for meg selv, men i bilen generelt. Så, burde jeg peke diskantene slik at de møtes på midten, eller peke mot fører og passasjer? altså, lik vinkel på hver side? Litt usikker akkurat der, gitt.
Jeg hater kleim.. hehe.. Men noe må vel la seg gjøre. Får se om jeg finner meg en kort pensel, da det er en smule trangt inni der, gitt. 
pluss minus ett par liter, tenker jeg.
overhodet ikke firkantet i det hele å det store. Det værste er at jeg mest sannsynligvis ikke klarer å kopiere den til å lage en identisk en til andre siden, ikke om jeg så prøvde i 20 år 
Men morro lell.. Tja, da lar jeg dempinga være for denne gang. Den spilte over all forventing, særlig med tanke på at jeg har paralellkobla 2 10" jbl subber på 250 pioneerwatt..

Er bare at jeg ikke vet stort om dette med strøm, så jeg har nå stort sett bare fulgt det som står i manualer rundt omkring. Men kan godt stikke å kjøpe meg 33kvadrat. Burde vel være greit nok det, ja.
Comment