Enda flere Re-Loud biler? :O
Enda en PANDA??? hvilken klasse skal denne i da om det er lov å spørre?
Regner med at Terraen skal få noe heftige saker i seg?
Tja, må da bygge litt da vi først holder på...
Tja, kanskje vi lader Terra`n med dynamitt...
Driver å tester noen greier igjen.....
Nå sitter det 2 stk 12" Atomic apxx og 2 stk atomic 5 kw forsterkere i Panda`n...
Impedansen er litt for høy, men shit happens..Da vet "vi" bare at vi har litt mere å lade på med..
huff ser disse bildene og får en trang til å begynne å skru opp litt snart jeg også... jeg kan jo ikke stoppe opp på 140,4... er jo ikke mye å skryte av det i forhold til dette, men at jeg kommer opp på dette nivået er heller uvisst.
Driver å vurderer å dra på gatebil på Rudskogen å spille litt, men er vell begrenset hvor mye det går å tune på det anlegget vi hadde sist
Men stå på dette lover bra! utrolig morro å følge med på denne tråden da det oser kvalitet og kunnskap lang vei
For å få til litt mere riktig impedanse , så rekoner jeg et par av de wooferene jeg har liggende...
157.4 db med "helt på trynet" impedanse er ok...
Nå blir det med spoler som er litt mere optimalt (på 2 forsterkere)
Bilder av rekoninga... (har ikke kommet lengre enn dette)
ribbet og reingjort....
SÅNN ser spolene på en Atomic woofer ut da den rekones...
OK dim. på spoletrådene..
Denne wooferen her har blitt testet på det meste...
Denne wooferen har blitt testet i show spl, bassrace og dbdrag med forskjellig effekt............
I show spl og bassrace var det "bare" tilkoblet 2 stk 5 kw forsterkere på denne wooferen...(brukte 2 woofere og 4 forsterkere totalt)
Den har også blitt missbrukt på det sterkeste i "dbdrag"...
Wooferen var tilkoblet 4 stk 5000 watt`s forsterkere en stund i vinter...
huff ser disse bildene og får en trang til å begynne å skru opp litt snart jeg også... jeg kan jo ikke stoppe opp på 140,4... er jo ikke mye å skryte av det i forhold til dette, men at jeg kommer opp på dette nivået er heller uvisst.
Driver å vurderer å dra på gatebil på Rudskogen å spille litt, men er vell begrenset hvor mye det går å tune på det anlegget vi hadde sist
Men stå på dette lover bra! utrolig morro å følge med på denne tråden da det oser kvalitet og kunnskap lang vei
Gjør du noen av de tingene som jeg pm`a deg om, kommer du til å øke bra...
Kommer du ingen vei, så ta kontakt...
Da får "vi" finna på en løsning så du spiller litt høyere...
Comment