Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Re-loud Panda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by re-load View Post
    Tja, hvis jeg rekker å få kjærra sammen igjen kan det bli fett...kanskje...
    så mye oppdatering det har vært her så skal det vell godt la seg gjøre å bli ferdig.... om du ikke driver å bygger i smug uten å dele med deg da....
    TEAM RE-LOUD
    http://www.teamreloud.com

    Norwegian Champion 08

    Comment


    • Originally posted by xcetera View Post
      så mye oppdatering det har vært her så skal det vell godt la seg gjøre å bli ferdig.... om du ikke driver å bygger i smug uten å dele med deg da....
      vi har ikke så mye tid til å sitta på nettet om dagen skal vi bli ferdige til hælja vettu
      Team Re-Loud
      Nm-mester 2008, Street A 155,5dB
      B2, Atomic

      Comment


      • Har nå ligget i sge å lest hele tråden. dette er jo kjempe bra. å vurderer selv om jeg skal begynne med dette. lyd i bil har vært min hobby i mange år men ikke på dette nivået å trenger jo også en liten sponsor da. hehe. ting er ikke gratis lissom. men en ting jeg lurer på. hvor finner man en panda henne? har kikket litt rundt forbi men finner ingen.

        Håper på å komme opp på ett brukbart nivå. å skal prøve å nå frem til rundt en 155-157 db håper jeg.

        En ting til foresten. hvordan er kicker solo x i sånne konkuranser? eller pioneer spl subber i str 12"

        MTX Stinger Alpine

        MTX VW Golf 3 1998 STV.

        Comment


        • Originally posted by tomijorg View Post
          Har nå ligget i sge å lest hele tråden. dette er jo kjempe bra. å vurderer selv om jeg skal begynne med dette. lyd i bil har vært min hobby i mange år men ikke på dette nivået å trenger jo også en liten sponsor da. hehe. ting er ikke gratis lissom. men en ting jeg lurer på. hvor finner man en panda henne? har kikket litt rundt forbi men finner ingen.

          Håper på å komme opp på ett brukbart nivå. å skal prøve å nå frem til rundt en 155-157 db håper jeg.

          En ting til foresten. hvordan er kicker solo x i sånne konkuranser? eller pioneer spl subber i str 12"

          Ja begynn med dbdrag Eller bassrace !
          Jo flere det er som holder på, desto mere moro.
          Sponsor ja... Skal en satse, så bør en ha det... å det er ingen umulighet å skaffe seg.

          Panda ja...Det blir færre å færre å få tak i om dagen gitt...
          Men en må bare smøre seg med tålmodighet, lese avisannonser, finn.no , Autodb osv... Så plutselig dukker det opp en... Å da er det bare å handle direkte... hehe

          Hvis du bestemmer deg for å konkurere og skaffer deg en Panda, ta kontakt så skal du få en del tips på hva som bør gjøres og ikke...
          Å da med utstyr som duger, så skal 155+ være et ganske så realistikt mål...


          Nå har ikke jeg brukt Kicker selv på en del år, men jeg har "fulgt" med litt på de andre konkurerende ellers i Europa... Det er noen som spiller høyt med Solo X...Men de rekoner veldig ofte har jeg fått med meg...Pga at wooferene blir fort for myke...så etter 2-10 burp har de "mistet en del db" å det suger litt...

          Når det kommer til Pioneer, så har jeg aldri fått med meg at noen har spillt høyt med det i street.....?
          Det er et par extreme biler i Usa som spiller høyt med Pioneer...


          Lykke til med jakten på en Panda , og jeg håper du får tak i en å blir med på moroa...
          TEAM RE-LOUD
          Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
          2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

          Comment


          • Originally posted by xcetera View Post
            så mye oppdatering det har vært her så skal det vell godt la seg gjøre å bli ferdig.... om du ikke driver å bygger i smug uten å dele med deg da....
            Hehe, det har skjedd litt ja...
            Å mere kommer det til å skje i morgen...
            Da kommer det en gææærn Svenske hit.
            En jeg hjalp før Sm i fjor...
            Så nå ser det plutselig myyye lysere ut her...
            Men det er fortsatt mye som gjenstår, bare så det er sagt...
            TEAM RE-LOUD
            Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
            2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

            Comment


            • hehe håper på en panda da jeg ser på endel av bildene du har lagt ut her.

              Men hvis ikke det blir panda. hvordan er da en golf 2 å bygge i? eneste jeg skal beholde er fører å pasasjer stolen. alt annet skal ut. er vel noe lignende du har gjort i pandaen?
              MTX Stinger Alpine

              MTX VW Golf 3 1998 STV.

              Comment


              • Originally posted by Dynamics View Post
                vi har ikke så mye tid til å sitta på nettet om dagen skal vi bli ferdige til hælja vettu
                Det stemmer bra det...
                Jaggu rart en skal komme i tidsnød nesten bestandig.....Uansett om en setter igang i god tid....hmmm
                TEAM RE-LOUD
                Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                Comment


                • Originally posted by tomijorg View Post
                  hehe håper på en panda da jeg ser på endel av bildene du har lagt ut her.

                  Men hvis ikke det blir panda. hvordan er da en golf 2 å bygge i? eneste jeg skal beholde er fører å pasasjer stolen. alt annet skal ut. er vel noe lignende du har gjort i pandaen?
                  En Panda er iallefall 2 db bedre en golf...
                  En Panda peaker på mellom 68-74 hz...
                  En Golf Peaker på mellom 50 og 56 hz... Å lavere hz kan være wooferkill...xmax + moms med nok effekt... :P
                  Nei, jeg har baksete i bilen min...

                  Hvis du kaster ut baksete, går du opp i større klasser...
                  TEAM RE-LOUD
                  Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                  2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                  Comment


                  • Stjeler litt mer off topic her
                    Pioneer TS-W3004SPL tåler faktisk endel effekt og spiller bruktbart høyt, mens pioneers forsterkere ikke er i nærheten av å levere nok effekt for å spille høyt nok. (største ampen yter 2000w rms)
                    Mens subbene du selv lister opp, TS-W3001D4 faktisk er elendige i forhold til den jeg har nevnt.

                    Panda er ikke så vanskelig å få tak i, men de blir sjeldent solgt på nett. Selv har jeg hatt noen stk. som jeg har solgt igjen.
                    Og Golf 2 hadde jeg holdt meg langt unna, da hadde jeg heller valgt Honda Crx eller Huynday Accent som er to andre biler som egner seg bra til å spille høyt i

                    Ellers blir det moro å se hva folk får til på NM i år, selv om NM er blitt kortet ned til sånn ca ingenting når det gjelder tidsskjema.

                    Så venter jeg i spenning på om John Anders krabber seg opp mot WR i Street C, slettes ingen umulighet når man ser hvor mange timer han legger ned i bilen.
                    Selv skal jeg delta i Street Stock B på finalen og har ikke begynt å tenke på hva slags anlegg jeg skal ha enda engang Men utifra påmeldingene så er det ikke akkurat noe jeg stresser med heller

                    Comment


                    • Originally posted by tomijorg View Post
                      Har nå ligget i sge å lest hele tråden. dette er jo kjempe bra. å vurderer selv om jeg skal begynne med dette. lyd i bil har vært min hobby i mange år men ikke på dette nivået å trenger jo også en liten sponsor da. hehe. ting er ikke gratis lissom. men en ting jeg lurer på. hvor finner man en panda henne? har kikket litt rundt forbi men finner ingen.

                      Håper på å komme opp på ett brukbart nivå. å skal prøve å nå frem til rundt en 155-157 db håper jeg.

                      En ting til foresten. hvordan er kicker solo x i sånne konkuranser? eller pioneer spl subber i str 12"

                      Litt mer off topic skader vel ikke

                      Har en panda stående jeg aldri ble å bruke grunnet manglende motivasjon til burping, ikke min greie
                      Den er ferdig lyddempet til street klassene av tidligere eier. Men den står i Tana i Finnmark og er blitt importert så om man skal ha skilt koster det en formue. Står tørt lagret i garasje..
                      Så om du på en rar måte fikk denne fraktet til deg og ikke skal ha skilt så er det mulig du får kjøpe den

                      Ellers må jeg få ønske John Anders lykke til denne uka! Håper du kommer i mål
                      Jonas Tautra
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                      Comment


                      • Techpoint. Nærme meg wr i street c, tror jeg at vi må se langt etter...
                        Jeg er glad bare jeg får bilen sammen og kommer meg til Hamar...

                        Takk For det Hifonic... Jeg håper jeg kommer i mål selv, og klarer en ok score...

                        Men det er forsterkninger på tur til Norge snart, så klar til Nm blir jeg mest sansynelig...Håper jeg...
                        TEAM RE-LOUD
                        Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                        2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                        Comment


                        • Originally posted by Hifonic View Post
                          Litt mer off topic skader vel ikke

                          Har en panda stående jeg aldri ble å bruke grunnet manglende motivasjon til burping, ikke min greie
                          Den er ferdig lyddempet til street klassene av tidligere eier. Men den står i Tana i Finnmark og er blitt importert så om man skal ha skilt koster det en formue. Står tørt lagret i garasje..
                          Så om du på en rar måte fikk denne fraktet til deg og ikke skal ha skilt så er det mulig du får kjøpe den

                          Ellers må jeg få ønske John Anders lykke til denne uka! Håper du kommer i mål

                          PM er sent. hehe.

                          John. det var slik att det var en til som skulle selge pandaen? hva er gjort med denne?

                          Har liksom litt lyst på en bil som jeg må gjøre det meste i silv også lissom. hehe
                          MTX Stinger Alpine

                          MTX VW Golf 3 1998 STV.

                          Comment


                          • ja da gikk f... meg atomic ampen min til helvete i går under testing så nå må du hjelpe meg med å finna på no kjapt
                            Team Re-Loud
                            Nm-mester 2008, Street A 155,5dB
                            B2, Atomic

                            Comment


                            • hvordan i alle dager klarte du å blåse en atomic amp?
                              TEAM RE-LOUD
                              http://www.teamreloud.com

                              Norwegian Champion 08

                              Comment


                              • Originally posted by xcetera View Post
                                hvordan i alle dager klarte du å blåse en atomic amp?
                                spør du meg så spør jeg deg men den er dau gitt
                                Team Re-Loud
                                Nm-mester 2008, Street A 155,5dB
                                B2, Atomic

                                Comment

                                Working...
                                X