Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Re-loud Panda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja, skal ta å oppdatere litt igjen, da nettet er litt mere stabillt her...
    TEAM RE-LOUD
    Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
    2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

    Comment


    • det høres bra ut. ustabilt nett om dagen eller? men bilde kvaliteten blir jo ikke noe dårligere selvom du har dårlig nett:P
      TEAM RE-LOUD
      http://www.teamreloud.com

      Norwegian Champion 08

      Comment


      • Jau...Nettet her er elendig om dagen... Heia Telenor !!!
        Bildekvaliteten blir nok ikke dårligere pga dårlig nett, men fy å kjett det er å måtte bruke 45 min på noe som normalt tar 5 min... med stabilt nett...
        Men nok om det... oppdatering kommer da nettet er litt mere stabilt igjen.
        TEAM RE-LOUD
        Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
        2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

        Comment


        • Skru opp snart ?
          TEAM RE-LOUD
          Norwegian Champion 01 . 06 . 07 .08 .11. 12.13.
          2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

          Comment


          • Ja, skal skru opp litt igjen da jeg har fått det nye utstyret og fått montert det i bilen...
            TEAM RE-LOUD
            Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
            2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

            Comment


            • Hva er det du skal ha for noe fancy pancy inn i bilen nå da? må jo være noe skikkelige greier ettersom du har tenkt å skru opp enda mere
              TEAM RE-LOUD
              http://www.teamreloud.com

              Norwegian Champion 08

              Comment


              • Originally posted by xcetera View Post
                Hva er det du skal ha for noe fancy pancy inn i bilen nå da? må jo være noe skikkelige greier ettersom du har tenkt å skru opp enda mere
                Tja, si det...Men det skulle ikke forundre meg om det sto Atomic på det gitt.. Men eksakt hva jeg skal ha inn i bilen, vil tia vise...
                Litt utpå sessongen kommer det ei ny kasse inn i bilen, som jeg muligens spiller bittelitt høyere med.... (med samme effekt i bilen som jeg hadde på Gatebil konkuransen på Våler i år altså...)
                TEAM RE-LOUD
                Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                Comment


                • skulle ikke forundre meg en meter om det sto atomic på det heller... er jo det som spiller høyt så
                  TEAM RE-LOUD
                  http://www.teamreloud.com

                  Norwegian Champion 08

                  Comment


                  • På tide med en liten oppdatering igjen !!!

                    Nm/Em/WF...
                    Div ting ble gjort og testet i Panda`n...som blant annet noen forskjellige basskasser...

                    Så her kommer bilde av "WF" kassa.



                    Denne kassetypen funker bra og er effektiv helt til en viss score passeres..

                    På Nm finalen brukte vi noen gamle memphis mojo 12" woofere...det skal sies at de wooferene hadde aldri blitt testet i "wf" kassa, og vi ante ikke hvor mye vi måtte og kunne skru opp med de wooferene i denne kassa.....
                    Med et safe volum på spilleren spillte vi 157 db...


                    På Wf satt det Atomic i bilen igjen...
                    Ny bygd kasse som hadde "fått" ca 30 testburp med Atomic apxx woofere i...

                    Dette endte scoren opp på, på Wf.......

                    Scoren var 5`e best på Wf i Street B...
                    Men jeg må legge til at jeg ikke var 100% fornøyd...Men shit happens...
                    Jeg hadde målt LITT høyere hjemme i garasjen...
                    Pga et hard disk krasj, kan jeg ikke dokumentere den beste scoren som ble satt hjemme i garasjen...men den fjerde beste scoren som ble spillt kan jeg dokumentere.

                    Men det nytter ikke å gråte over spillt melk, er det noen som påstår...
                    Så det er bare å bite tenna sammen å "reise kjærringa i år"...

                    Noen Bilder fra Nm/Wf helga.

                    Her er teamet i 2007 samlet...


                    Fylleprat med den ene konkurenten i street b.


                    Samma konkurent... trodde han var gummimann...


                    Dirty dansing..


                    Noen pokaler...



                    Med det samme jeg driver på så Må jeg Takke alle, som var med i teamet, Sponsor`n(dreamtm.no) , alle konkurentene... Og ikke minst Tor Steinar og Siv for en knallbra sessong og Finale...
                    TEAM RE-LOUD
                    Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                    2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                    Comment


                    • sponset av Tess med tape også ser jeg. hva var den beste score med den kassa der?
                      Last edited by xcetera; 14-06-2008, 02:12.
                      TEAM RE-LOUD
                      http://www.teamreloud.com

                      Norwegian Champion 08

                      Comment


                      • Ja, tess tape`n funker veldig bra...
                        Den beste scoren... litt høyere enn på bildet...
                        TEAM RE-LOUD
                        Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                        2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                        Comment


                        • synes det er rart at du skulle gå opp med tape i kassa egentlig, sjøl gikk jeg opp over 1dB når jeg fjerna tapen i porten min..

                          Men kassa danskene brukte på gatebil i kr.sand er jo helt lik, og de hadde vel også litt tape i sin, men så var den kassen de hadde kastet sammen også da bare for å få en sertifisert spl hehe.

                          Comment


                          • Originally posted by Techpoint View Post
                            synes det er rart at du skulle gå opp med tape i kassa egentlig, sjøl gikk jeg opp over 1dB når jeg fjerna tapen i porten min..

                            Men kassa danskene brukte på gatebil i kr.sand er jo helt lik, og de hadde vel også litt tape i sin, men så var den kassen de hadde kastet sammen også da bare for å få en sertifisert spl hehe.
                            Det er mye som er rart her i verdenen...

                            Danskene hadde ei kasse som var nesten lik Utvendig...Ikke innvendig...

                            Men Danskene spiller høyt de...
                            TEAM RE-LOUD
                            Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                            2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                            Comment


                            • er ikke utseende som teller, det er innsiden :P
                              TEAM RE-LOUD
                              http://www.teamreloud.com

                              Norwegian Champion 08

                              Comment


                              • Originally posted by Techpoint View Post
                                synes det er rart at du skulle gå opp med tape i kassa egentlig, sjøl gikk jeg opp over 1dB når jeg fjerna tapen i porten min..

                                Men kassa danskene brukte på gatebil i kr.sand er jo helt lik, og de hadde vel også litt tape i sin, men så var den kassen de hadde kastet sammen også da bare for å få en sertifisert spl hehe.
                                Det sto vell ikke at han hadde gått opp med tapen i kassa...
                                Det sto vell bare at tess tape`n funker veldig bra..........
                                TEAM RE-LOUD
                                Norwegian Champion 01 . 06 . 07 .08 .11. 12.13.
                                2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                                Comment

                                Working...
                                X