Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prosjsekt Astra: Oppgadering av subwoofere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by r3mark View Post
    Livsfarlig å ikke sikre nært batteriene med så tjuk kabel ja... Det ideelle ville vært polsko med intern automatsikring om det finnes

    Da vadde vert kurant ja, vis det hadde finnes....
    Jeg ser det ikke så farlig å ikke sikre kabelen lengere ned i hjul brønnen..
    Men kassa skal ut om 2 uker når jeg skal kjøre på rudskogen, og da "kan" det hende jeg setter på et par 200A sikringer på asfaltplatta i hjulbrønnen...

    Eller vis jeg kjøper med en dynaBel BF8501 forsterker uka, da må jo alt ut...
    Jørgen Dyver - 95 78 60 52

    Comment


    • Originally posted by OpelPower View Post
      Niks ble et til på eltek... Skal paralelkoble dem, så må ha 2 like
      hehe er akkurat SAMME batteriet de selger på torshov
      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

      Comment


      • Originally posted by biffen071278 View Post
        hehe er akkurat SAMME batteriet de selger på torshov
        Jeg har vert på torshov i oslo og akershus etter du sa det får ca en måned siden....
        Ingen som viste noe om det batteriet eller at dem solgte det i andre butikker!...
        Men servicen på torshov er det verste jeg har vert borti, så betaller heler 1000,- mere på eltek hvor man får utrolig bra service Har fått MYE hjelp av de gutta...
        Jørgen Dyver - 95 78 60 52

        Comment


        • hehe ja er igrunn enig at service er verdt å betla enoen kr mer for.. men må jo da skryte litt av servicen torshov i skien har...kan ikke klage på den. Og de har det batteriet her sammen med optima red top og yellow top....
          Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
          Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

          Comment


          • Originally posted by biffen071278 View Post
            hehe ja er igrunn enig at service er verdt å betla enoen kr mer for.. men må jo da skryte litt av servicen torshov i skien har...kan ikke klage på den. Og de har det batteriet her sammen med optima red top og yellow top....
            Det er veldig godt mulig dem har det i skien, men hadde blitt litt langt å kjøre....
            Men service er viktig får meg, det eneste jeg kjøper på torshov er lyspærer...
            Jørgen Dyver - 95 78 60 52

            Comment


            • Da var ny spiller kjøpt inn...



              Spørst nok ikke om en 8501 ikke kommer om så lenge
              Jørgen Dyver - 95 78 60 52

              Comment


              • Kjipt at ikke alpine lagde Imprint for 4veis deling når de først var igang...
                Roar Sørlie
                Tlf 90127075
                Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                Comment


                • Jeg klarer med meg fint med 3veis , men hva skal du med 4veis egentelig?

                  Får se om det blir litt montering i kveld..
                  Jørgen Dyver - 95 78 60 52

                  Comment


                  • tweeter. midbass. midwoofer. subwoofer.
                    MVH, Øivind Sandvik
                    sigpic
                    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                    www.sandviksbassogbongel.com

                    Comment


                    • ok , er med skal bare få justert bassen litt bedre jeg...
                      Dem fikser forsterkeren på mandag btw
                      Jørgen Dyver - 95 78 60 52

                      Comment


                      • Nemlig 3veis frontsett pluss subber
                        Roar Sørlie
                        Tlf 90127075
                        Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                        Comment


                        • Er bare spendt på om jeg får til alt med imprinten og lyd kalibreringen med mic og pc...
                          Er min første ikke kenwood spiller...
                          Jørgen Dyver - 95 78 60 52

                          Comment


                          • Tror nok den imprinten er rimelig idiotsikker
                            Ikke stol på autokalibreringa, men ta den som et utgangspunkt
                            Roar Sørlie
                            Tlf 90127075
                            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                            Comment


                            • Originally posted by r3mark View Post
                              Ikke stol på autokalibreringa, men ta den som et utgangspunkt
                              Det blir et utgangs pongt får høytallerne, har aldri stillt noe serlig på de...Men basserne blir nok prøvd og prøvd og prøvd og prøvd uten å bli helt fornøyd som vanelig, skal altid spille høyere med mere trykk ja...
                              Jørgen Dyver - 95 78 60 52

                              Comment


                              • Har blitt mye OT nå, så da kan jeg også si at jeg er en heldig eier av en ny 5kw forsterker
                                hmm, ingen som sjønner vilken forsterker det er tro...

                                Får prøve å få inn spilleren i dag og få festa et par 300A stinger sikringer i hjulbrønnen...
                                Skal bort i helgen med bilen, så hadde blir sjedelig vis jeg ikke rekker alt til i morgen kveld..
                                Jørgen Dyver - 95 78 60 52

                                Comment

                                Working...
                                X