Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tufte's automobile

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • er vel samme elementer såm F1#status og genesis...bare litt små forskjeller?
    Focal
    Mosconi
    Pioneer

    Comment


    • Originally posted by Bøijnis View Post
      er vel samme elementer såm F1#status og genesis...bare litt små forskjeller?
      ja,det stemmer det,men alpine og genesis ha fått forandra litt på spec,men det går vel mest ut på att ellementene skal tåle fukt litt bedre osv.
      En stor bakdel med genesis og scan-speak er att de ikke leverer med dekksler til sine ellement,alpine har med noen sinsykt pene dekksler.
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

      Comment


      • åh...har du nå link til disse? synd at jeg ikke fikk en lyd test hos deg johnny når jeg va på fauske
        Focal
        Mosconi
        Pioneer

        Comment


        • http://www.alpinef1status.com/e/prod.../spx-z18t.html
          dette er f1 settet,vist det var dem du tenkte på.
          Du får sikkert sjangsen til å høre på den senere
          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

          Comment


          • stilig di dær ja det må jeg...kanskje du kan hjelpe å stille inn mitt annlegg hvis du har tid? du såm har hatt Hertz,alpine og audison
            Focal
            Mosconi
            Pioneer

            Comment


            • Originally posted by Bøijnis View Post
              stilig di dær ja det må jeg...kanskje du kan hjelpe å stille inn mitt annlegg hvis du har tid? du såm har hatt Hertz,alpine og audison
              det må vel la seg gjøre...
              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

              Comment


              • høres bra ut skal bynne ætter nyttår å puske litt
                Focal
                Mosconi
                Pioneer

                Comment


                • Oi, Scan-Speak 23W... sprettent valg! Jeg forventer full rapport, tror mange kan bli en smule overrasket av denne "lille" tassen. Hvor mange har du planer om å kjøre? To? Tror faktisk de fleste hadde klart seg lenge med én så lenge den bare skal ligge å støtte opp nederst, og så lenge man har godt med smekk i midbassen.
                  Last edited by epifant; 31-12-2007, 07:44.

                  Comment


                  • Detta blir bra Tore, godt å se at du endelig skal ha noe seriøst i bilen igjen
                    Mvh
                    Lars Engen

                    Comment


                    • Originally posted by Bøijnis View Post
                      hvor mange liter har du til midtbassn?
                      blir membrankasse nedi dashen... så da blir det vel en 4-5liters membrankasse tenker jeg... dætta er det'n fido som har har fått ansvar for å fikse gitt
                      Mvh
                      Tufte's hotline

                      Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                      Comment


                      • Originally posted by Jonny.B View Post
                        Gromme ellementer du har valgt Tore...
                        je trur dætta blir bra je å gitt
                        Mvh
                        Tufte's hotline

                        Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                        Comment


                        • Originally posted by Engen Audio View Post
                          Detta blir bra Tore, godt å se at du endelig skal ha noe seriøst i bilen igjen

                          har jo hatt mine lytte stunder nedi bilen tl kenneth og må jo bare si at jeg blir mere og mere imponert over scan speak elementene. så om en klarer å tweeke seg til den lyden med to-veis så kommer det til å bli morsomt å høre på tror jeg

                          det blir to w23 elementer
                          Mvh
                          Tufte's hotline

                          Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                          Comment


                          • Her er noen oppdaterte bilder, ellers så ligger alle bildenen på www.fidod.no













                            Erik Fido Westgård
                            www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                            Comment


                            • Dette ser bra ut.Du har vel ikke lyst å gjøre det samme med 4 ern min vel fido.
                              Per
                              Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                              Audison Music Expression
                              http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                              http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

                              Comment


                              • hmmm

                                dette ser virkelig bra ut! til uka så kommer det det et lass med høytalere i fra Eltek, og uka etter noen heftige Genesis ampere. kommer også noen meter med Supra kabler til uka. så her er det bare å følge med videre...
                                Mvh
                                Tufte's hotline

                                Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                                Comment

                                Working...
                                X