Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf Mk4 med Hertz 2x15"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Golf Mk4 med Hertz 2x15"

    Begynnelsen! Her har bilen allerede blitt ribbet innvendig, jeg har laget en stålramme som kassen og batteriene skal hvile på. Kabler er trekt og batteriene er plassert. Kassen ble bygget etter ca mål utvendig først. for så å bli skrudd sammen inni bilen. Ble litt trangt noen plasser så tilpasset karroseriet en del. Kassen får en volum på ca 550 liter med port og elementer.















    Last edited by bimme; 19-12-2016, 05:45.
    Golf mk4 veggprosjekt

  • #2












    Golf mk4 veggprosjekt

    Comment


    • #3
      Litt bilder av utstyret jeg ventet på i 3/4 dels år. Ser også litt av maling av kasse innvendig så lyset skal reflektere fint gjennom porten og lufta som skal gli lettere ut. kassen blir også innkortet 5 cm som utgjør ganske mye på sitte posisjonen i bilen, ble litt trangere enn planlagt. Noe jeg fikk erfare på en lang tur med bilen. ( vond rygg ). Frontbaffelen får seg også en omgang med polyester for avstiving og glatthet, tenkte å lakkere den hvit. Samme med dashbord og andre deksler når det er ferdig.





















      Last edited by bimme; 19-12-2016, 05:42.
      Golf mk4 veggprosjekt

      Comment


      • #4
        Begynnelsen på dørtrekk. Frisert ut orginal innmat og gjort klar til avstøping av bakside, må ha riktig passform slik at det er plass til ledninger og elvindu motor bak trekket. vil også ha en " tett" kasse til elementene.









        Last edited by bimme; 19-12-2016, 05:39.
        Golf mk4 veggprosjekt

        Comment


        • #5
          Her er det påbegynt nytt dørtrekk v3. Prøver og prøver helt til jeg er fornøyd med passform og utseende. Er ikke gjort på 123 desverre. Krever en del for å få teken på glassfiber.


















          Last edited by bimme; 19-12-2016, 05:37.
          Golf mk4 veggprosjekt

          Comment


          • #6
            Tøft prosjekt !

            Comment


            • #7
              Takk for det
              Golf mk4 veggprosjekt

              Comment


              • #8
                Fikk tak i 2 framseter fra audi a3 idag, genialt med vippefunksjon på sete





                Forsterket dørtrekket med litt mer fiber





                Blir desverre stille fram mot nyåret nå, Hjem til østlandet på juleferie. Ryddet litt i lokalet.

                Golf mk4 veggprosjekt

                Comment


                • #9
                  Ser bra ut, blir nok lekkert når det blir ferdig. Men hvitt dæsj vil jeg fraråde. Ser lekkert ut. Men blender som fy på kveldene. Ellers så kjør på
                  Mvh Kim

                  Comment


                  • #10
                    Ja vil tro det blender, men blir ikke noe bruksbil! så skal nok overleve, Gjør ikke noe med denne fortiden pga en isbanebil. Men skal bygges ferdig om ikke lenge.
                    Golf mk4 veggprosjekt

                    Comment


                    • #11
                      Kult prosjekt! Hold oss oppdatert
                      Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                      Comment

                      Working...
                      X