Announcement

Collapse
No announcement yet.

STD Passat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • STD Passat

    Ny bil = ny tråd

    Og har mye å gjøre om jeg skal bli klar til Emma i helga!


  • #2
    Vet ikke helt hva jeg skal skrive så spammer bare litt bilder av det som er gjort så langt
    Dette er så langt jeg kom til helgas emma, ferdig 10 minutter før det startet Resultatet der ble ikke så veeeldig bra men gyldig deltagelse er godkjent for nå.













    Comment


    • #3






      Comment


      • #4





        Comment


        • #5



          Comment


          • #6
            Detta ble jaggu pent !

            Comment


            • #7
              Veldig veldig smooth! Vet ikke hva mer jeg skal si. Spiller det bra? Åssen amp?
              never enough!

              Comment


              • #8
                Takker

                Missa et bilde!

                Comment


                • #9
                  Den blå alcantara'en ble pen!
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                  Comment


                  • #10
                    Har nå laget avtagbar lows port som spiller bra ned til 20hz

                    Comment


                    • #11
                      Her e lowws porten:

                      Comment


                      • #12
                        Not too shabby! Har du gått ned mye på areal med den?
                        never enough!

                        Comment


                        • #13
                          Ja den er liten, ca 280cm2 fra 490cm2 men nok til så lave frekvenser

                          Comment


                          • #14
                            Ser strøkent ut det der ja, begynt med frontsettet ?
                            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                            Comment


                            • #15
                              Litt lengde på denne :


                              Som sagt var d ikke mye score å skryte av på første konkurranse, ble 137,1 lukket og 140,1 åpen i nakkestøtta.
                              Fikk testet og skrudd opp litt volum nå og havnet på 140,8 (40hz) og 142,7 (36hz) som jeg regner for innafor så langt på et bygg med fokus på dyptspillende musikk

                              Har også et par andre interessante bilder, begge i nakkestøtte, ene med en dør åpen:



                              Hår har økende trykk målt på TL nedover i frekvens mot 20hz når jeg spiller musikk med lilleporten
                              Last edited by zxsonnyxz; 24-06-2016, 03:31.

                              Comment

                              Working...
                              X