Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny lyd i TT 8n

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Det var trangt å få på panelet foran subben så i forbindelse med at jeg måtte ha den ut likevel for å sjekke at den var tilkoblet tok jeg vekk frontpanelet og fikk subben 15mm lengre inn. Subben sitter fortsatt i 2x15mm kryssfiner skrudd i bilen så den sitter godt fast. Jeg fikk ikke satt tilbake panelet da skrumaskina tok kvelden og jeg bare fikk inn 3 skruer på elementet men jeg tror dette vil gjøre at panelet smetter på plass som orginalt.

    Comment


    • #47
      Prøvde å finne en logisk plass å henge/sette/feste telefon eller nettbrett i dag og fant nok den desidert beste løsningen.
      Smatt dekselet på brettet inn i slissen mellom dashen og den åpne stereoluka og det gikk så langt inn at ved å justere luka litt ned satt brettet bom fast i perfekt vinkel. Endelig noe som går rett på plass!
      Da utgår bt overføring av lyden siden avstanden mellom brettet og dsp blir under 30cm. Siden brettet trenger lading går jeg heller for usb otg for både strøm og lyd.

      Bestilte også ei brukt, billig girkule så jeg slipper å hakke i stykker den dyre 6 trinns kula til fjernkontroll

      Comment


      • #48
        Tok et par skikkelig dårlige bilder i dag.




        Må finne en veldig kort usb a til b kabel og en otg kompatibel hub før jeg kan skippe 3,5mm utgangen.

        Comment

        Working...
        X