Announcement

Collapse
No announcement yet.

STD Omega Bygg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zxsonnyxz
    replied
    Funker greit oppover også disse subbene, men selvølgelig ikke med heelt det samme "skyvet". Er veldig fornøyd med hvordan den spiller, kan fort bli all time favoritt kasse.

Ja blir mer smooth port etter hvert

Tror jeg må bestille litt kabler så jeg kan sette inn større forsterker. Var også litt i kontakt med han som selger blant annet lib 3500 her, det hadde nok vert en passelig forsterker til meg.

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Holy crapfuck det var ei svær og kul kasse! Hvor langt opp i frekvens funker den da? Lekkert design. Pusse avrundinga i porten mer kanskje... For incredible smoothness and airflow!?

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Originally posted by zxsonnyxz View Post
    Hadde vist ikke nevnt det her som jeg trodde men hadde et spesifikt mål om å spille hvertfall ned til 25hz, da med en spesiell sang i tanktene. Spiller bra ned til 24hz ihvertfall på de sangene jeg har, så mål oppnådd

Nå trenger jeg bare å mangedoble effekt

Tar bilder når det blir lyst ute igjen
    Spiller forresten 23hz bra også

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Originally posted by lyd View Post
    Meget bra bygd kasse..!
    Masse inspirasjon..
    Takker og bukker

Leave a comment:

• lyd
    replied
    Meget bra bygd kasse..!
    Masse inspirasjon..

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Hadde vist ikke nevnt det her som jeg trodde men hadde et spesifikt mål om å spille hvertfall ned til 25hz, da med en spesiell sang i tanktene. Spiller bra ned til 24hz ihvertfall på de sangene jeg har, så mål oppnådd

Nå trenger jeg bare å mangedoble effekt

Tar bilder når det blir lyst ute igjen

Leave a comment:

• matsemann1
    replied
    Pen kasse!! Følger med 😎

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Nu skal det prøves lyd på vanvittige 250w

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Kommer seg nu

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Ser ikke bra ut men skal bli bedre

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Originally posted by bass-freek View Post
    Sexy greir dette her... Gleder meg til å se og høre til sommeren. For jeg regner med du stiller opp på noen happenings med denne! Satser på å ha et nytt bygg på plass i ny bil til den tid selv. Skal du gå for noe spenstig fargetema i porten for å fremheve designet ytterligere?
    Ja det håper jeg

Blir nok bare svart port, men har to forskjellige design jeg vurderer.
    1 - Svart blank topp og front med LEDlist i kanten av forsenkningen der subbene er montert
    2 - Matche topp og front i bilens farge og uten noe LED el.
    Resten blir trekt i vanlig filtstoff

Heller mot nr 2 akkurat nå da jeg har lakk og det er billigst, men først skal ting testes!

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Sexy greir dette her... Gleder meg til å se og høre til sommeren. For jeg regner med du stiller opp på noen happenings med denne! Satser på å ha et nytt bygg på plass i ny bil til den tid selv. Skal du gå for noe spenstig fargetema i porten for å fremheve designet ytterligere?

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Har endelig fått fikset den forferdelige frieksosen, måtte få ut en knekt bolt og på med ny pakning så ble d bra

Også kommet et steg videre på kassa:

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Går sakte med sikkert

Leave a comment:

Working...
X