Funker greit oppover også disse subbene, men selvølgelig ikke med heelt det samme "skyvet". Er veldig fornøyd med hvordan den spiller, kan fort bli all time favoritt kasse.
Ja blir mer smooth port etter hvert
Tror jeg må bestille litt kabler så jeg kan sette inn større forsterker. Var også litt i kontakt med han som selger blant annet lib 3500 her, det hadde nok vert en passelig forsterker til meg.
Holy crapfuck det var ei svær og kul kasse! Hvor langt opp i frekvens funker den da? Lekkert design. Pusse avrundinga i porten mer kanskje... For incredible smoothness and airflow!?
Hadde vist ikke nevnt det her som jeg trodde men hadde et spesifikt mål om å spille hvertfall ned til 25hz, da med en spesiell sang i tanktene. Spiller bra ned til 24hz ihvertfall på de sangene jeg har, så mål oppnådd
Hadde vist ikke nevnt det her som jeg trodde men hadde et spesifikt mål om å spille hvertfall ned til 25hz, da med en spesiell sang i tanktene. Spiller bra ned til 24hz ihvertfall på de sangene jeg har, så mål oppnådd
Sexy greir dette her... Gleder meg til å se og høre til sommeren. For jeg regner med du stiller opp på noen happenings med denne! Satser på å ha et nytt bygg på plass i ny bil til den tid selv. Skal du gå for noe spenstig fargetema i porten for å fremheve designet ytterligere?
Ja det håper jeg
Blir nok bare svart port, men har to forskjellige design jeg vurderer.
1 - Svart blank topp og front med LEDlist i kanten av forsenkningen der subbene er montert
2 - Matche topp og front i bilens farge og uten noe LED el.
Resten blir trekt i vanlig filtstoff
Heller mot nr 2 akkurat nå da jeg har lakk og det er billigst, men først skal ting testes!
Sexy greir dette her... Gleder meg til å se og høre til sommeren. For jeg regner med du stiller opp på noen happenings med denne! Satser på å ha et nytt bygg på plass i ny bil til den tid selv. Skal du gå for noe spenstig fargetema i porten for å fremheve designet ytterligere?
Leave a comment: