Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf Gti Prosjekt Ground Zero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ja, kanskje med logo som ufrostet, eller motsatt
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

    Comment


    • #17
      Originally posted by Defus View Post
      Ja, kanskje med logo som ufrostet, eller motsatt

      Var det som var tanken min også


      mvh kim

      Comment


      • #18
        God ide, skal sjekke det opp.

        Comment


        • #19
          Det har alltid vært planen min, men jeg er jo som sagt ikke i nærheten av å komme til det stadiet ennå
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • #20
            Fint bygg. Men min erfaring med GZ erat kasseforslagene til porta kasser generelt er litt små. Disse er anbefalt for maks spl, (altså musikkkasser kan med fordel være større ) Nå ser jeg ikke nøyaktig hvem monoblokk du har men hvis det er 4 kw har du ikke mere strøm enn du må ha. Jeg har samme blokka med 2x GZ 70ah batterier og med bilen igang (14. 5 v) detter den til 12 v med en gang jeg drar på
            Ole Petter Holelien
            Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
            Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
            Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

            Comment


            • #21
              Hei, jeg har denne forsterkeren
              Ground Zero Plutonium GZPA 1.4000D
              Ved måling nå, så ligger jeg på rundt 13volt ved tomgang og godt pådrag. Ved økende turtall, så havner jeg like under 14 volt. Så tror ikke det er så ille. Blinker så vidt i lysene men ikke mye. Da skal jeg spille ekstremt høyt. Så ser foreløpig ut, som dynamoen på 90 Amp klarer jobben. Er bare brukt Stinger kabler fra øverste hylle på hele bygget. Og så inni hælvete det spiller, er meget fornøyd både med kasse og lydtrykket

              Comment


              • #22
                Ah. Den er vel bare lastet i 2 ohm da bruker den endel mindre strøm. 1 ohm sliter jeg gitt. Selv med 2x 70 ah agn batteri. Men er forsterkeren festet i kassa? Det er vel ikke heldig med tanke på vibrasjoner?
                Ole Petter Holelien
                Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                Comment


                • #23
                  Ser bra ut dette. Spiller nok rimelig fett med den komboen. Har akkurat fått en slik 4000 blokk selv. Skal kjøre min i 0.5 ohm på 2 Gzrw46spl på konk og 2 ohm til daglig.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Ja ikke noe å si på ampen. Gullende god den
                    Ole Petter Holelien
                    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                    Comment


                    • #25
                      Forsterkeren måtte felles inn i kasse for i det hele tatt å få plass. Dobbelt lag 22 mm Mdf så virker passe dødt ang vibrasjoner.

                      Dårlig respons men shit au, her er de siste oppdateringene av prosjekt bilstereo i Golfen

                      Riis bilglass for å få kuttet til glass til Luka



                      Glass ferdig skjært og tillpasset. 8mm Herda sota glass




                      Så ser det slik ut baki, ikke plass til bagasje, men singel så driter i det



                      Så etter litt finmålinger og justeringer, passer kassa perfekt baki under hattehylla. Alt skjult så man ser ikkeno når luka er igjen


                      Beklager dårlige bilder, måtte bruke mobilkamera.
                      Nå er det oppryddingen av kabler i reservehjulsbrønn og få malt plata sort for mindre kontrast.
                      Japan speil med innfelling levert til lakkering sammen med spoiler til bakrute og fjærbeins stag i motor rom.

                      Comment


                      • #26
                        ser bra ut gratulerer med vellykket prosjekt

                        Mvh Harald
                        The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

                        Comment


                        • #27
                          Det så svært bra ut det der Ferdig nå, eller "Ferdig" ?
                          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                          Comment


                          • #28
                            Tja si det man blir vel aldri ferdig he he. Men bilstereo prosjektet er i mål. Og spiller så hinsides sinnsykt. Frontsettet er jeg utrolig fornøyd med spiller utrolig rent og klart. Har kansje noe med den JL forsterkeren å gjøre. Vist noen husker prosjekt sharan, så var jeg ille plaget med blinking i lysene.

                            Oppgraderte det som kunne oppgraderes av kabler osv uten at det hjalp.
                            Nå derimot, er det så vidt antydning til blinking men da er det så jævli trøkk at det er ukomfortabelt å sitte inni bilen. Og det med bare 90 Amph dynamo he he.

                            Og for de som måtte lure, er FortKnox Drammen som har hatt ansvar for prosjektet.
                            Hjalp til med det jeg kunne som å trekke kabler osv.
                            Brukt Audun i mange år og ikke blitt skuffa.
                            Last edited by woodpile; 23-09-2014, 18:18.

                            Comment


                            • #29
                              Gratulerer med flott prosjekt! Dette ble knallstrøkent!

                              Comment

                              Working...
                              X