Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi a4 2010 B8 prosjekt_Mareno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Tusen hjertelig! Alt man treng e en go kompis! Å e visjon av ka man ønske så får man til det meste sammen!

    Det er like lovelig som solfilmen æ har på frontruta! Så det er slettes ikke lov! Men har kjørt me frontruta sota i 2 år.. La åss håpe d blir 2 til!

    Igjen, takk
    Audi A4 2.0TDI Quattro 2010

    Comment


    • #47
      Hadde glemt at du skulle ha Audison forsterkere, dem var skam pene! Og ellers en ganske strøken bil med morsomt prosjekt Gleder meg fortsatt til å se slutten på det
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

      Comment


      • #48
        Hehe ja glede mæ til den e ferdig no! Satse på at man e ferdig til den 27! Men dette er første utkastet.. Svane mene om dette er ei kassa som fungerer bra, blir den bygd i MDF. Men dette blir neste sesong gjenstår litt rydding bak forsterkere, 2 pynteplater og trekking av alkantara(look/feeling)
        Audi A4 2.0TDI Quattro 2010

        Comment


        • #49
          Nope, dette ble stygt... Bygg ferdig å selg bilen til meg så kan du begynne på noe annet
          hue hue hue, neida!! Strøkent detta, og den ble grisefet med skiltet på baksiden av grillen Purken ka ta seg en bolle!

          Comment


          • #50
            hahahah takk MK

            enig me at purken kan ta sæ ei bolle! men i hammerfest har æ vært heldig egentlig.. mange gang blitt stoppet utn at dem sier noe som helst! .. syns det e veldig grett. men biln blir jo så si aldri brukt i helgen ;P
            Audi A4 2.0TDI Quattro 2010

            Comment


            • #51
              Henter MDF på torsdagen å bynne me den nye kassa til audien! så no blir siste rest gjort ferdig

              Å henta mæ ny bil i helga, så den ska vi bygge i til sommern!
              Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1443451276167.jpg
Views:	1
Size:	1.35 MB
ID:	298024

              Sent fra min SM-G928F via Tapatalk
              Audi A4 2.0TDI Quattro 2010

              Comment

              Working...
              X