jah da har eg fåt has på ein bil som var min drømm i 1998/1999 å rundt deer
da denne stod i sandes på golf shop butikken der
noen kjenner denne sikkert igjen
bilen er en golf gti 1991 mod bygget i tyskland i 1997 auto hifi design
bilen hadde et svææært annlegg på den tida å alt av bassere var free air, var 2stk 18" i seteryggen å 2 stk 12"erer i hatte hyllen
husker godt at den bilen aldri virka slik den skulle når ein sku vise stereoen der ,var noe strømm problemer der då å dei problemene var der enda når eg hentet bilen hehehe, ingen har tydligtvis ikje gidddet å ordne det opp meeen alt av forstekere var i den enda,men husker di sku vise oss ein demo i 99 å da dem sku sette strøm på smalt det i bagasjerommet å røyken steig opp av bagasjerommet
å siden ble det aldri fikset hehe
men men nå fekk eg tak i bilen for 8000kr så skal den bli shinet opp på et vis ivertfall

da denne stod i sandes på golf shop butikken der
noen kjenner denne sikkert igjen bilen er en golf gti 1991 mod bygget i tyskland i 1997 auto hifi design
bilen hadde et svææært annlegg på den tida å alt av bassere var free air, var 2stk 18" i seteryggen å 2 stk 12"erer i hatte hyllen
husker godt at den bilen aldri virka slik den skulle når ein sku vise stereoen der ,var noe strømm problemer der då å dei problemene var der enda når eg hentet bilen hehehe, ingen har tydligtvis ikje gidddet å ordne det opp meeen alt av forstekere var i den enda,men husker di sku vise oss ein demo i 99 å da dem sku sette strøm på smalt det i bagasjerommet å røyken steig opp av bagasjerommet
å siden ble det aldri fikset hehemen men nå fekk eg tak i bilen for 8000kr så skal den bli shinet opp på et vis ivertfall

disse må jo veie 20kg med dei enorme dobeltspolte basserene der hehe men te min store glede var melomtonene JBL GTI jøss

Comment