Announcement
Collapse
No announcement yet.
StigAs Toyota Lowlux
Collapse
X
-
Se her ja. Ta deg god tid du. Slike bygg er ikke bygd på en kveld, Bare hos bass-freek det går super fort
Gleder meg til å se fortsettelsen. Skal jaggu si du har god ståpå vilje. Makan til prosjekter, og alle er kule 
Trodde det bare var meg i mr pajero som hadde slike
og nå deg da selvfølgelig
Vanvittig bra i alle fall
Stå på og smør deg med tolmodighet
mvh kim
Leave a comment:
-
Herlig. Nå blir det liv her!
Husk å legge ut bilder i fleng, og kjøp ti tuber med tålmodighet så du kan smøre inn deg selv og kompisen. Fine de terminalene du har gitt. Har alle sånne? Stå på så vi får se litt store prosjekter her!
Leave a comment:
-
ToolMaker dual amp inputs, siden alle bruker disse

Måtte også snik titte litt på innsiden av 3500.1

Også begynner moroa til uka. Endel materialer er kjøpt. Det blir litt blanding av kryssfiner og mdf grunnet pris, tilgjenglighet osv. Siden jeg ikke har plass og værktøy til dette pr idag, så skal denne bygges hos en kamerat som bor 1,5 time vekk og har små barn i hus, opptatte helger osv. Så den blir ikke ferdig på en kveld, men er fortsatt mye å gjøre med bilen før kassa kan monteres så det burde gå bra.
Leave a comment:
-
Vet ikke hvorfor, men jeg har alltid likt Alpine spillere over Pioneer, selv om de også er svært gode
Leave a comment:
-
Kom litt godteri, ny headunit. gleder meg til å teste denne! Kommer til å fjerne equalizern nå, da denne skal ha nok av justerings muligheter.

Ellers jobbes det med skikkelige byggetegninger til kassa/veggen, grove skisser er ferdig. Dette blir noe helt annet enn planlagt, tror det kan bli meget artig!
Leave a comment:
-
Første bildet var det to Dynabel 18" PA elementer drevet av en USamps xt4000.
Andre var 3stk LIB 1515 og tre USamps, men ene forsterkeren var ødelagt så kun to elementer i bruk. Så ble det satt inn bakseter, og bygde kasse til 2 elementer istede. Den orange forsterkeren var noe eldre Biltema greier
Har bygge tråd på den en plass her, men er stengt.
Leave a comment:
-
Etter litt testing av forskjellig musikk så tror jeg at jeg vil fjærne Equalizeren ettervært. På høyere volum så blir det så dårlig lydkvalitet.. som om den lager støy på signalet. Må uansett ha ny Headunit, så ordner seg vel da. Evt kjøpe en DSP som flere av dere har.
Litt throw-back thur.. sunday. Fant masse bilder av gammle Jeepen

Leave a comment:
-
Hehe, jo takk. Satser på det kan bli greit til slutt. Kassa jeg tenkte, blir det ikke noe av.. men kommer vel noe etterhvært.
Nye innfall blir helt uaktuellt av økonomiske grunner, men selvfølgelig er det masse drømmer ute å går.. vil legge tid og arbeid i å få dette ferdig, og forhåpentligvis halveis bra
Blir vel ish 400kg extra vekt når allt er ferdig. Bilen min ligger allerede nesten helt nedpå bak når den er tom, så må nok få tak i 2" hevefjærer eller noe forsterket om det finnes.
Neste på lista er EU kontroll
så blir ikke vegg enda, men satser på å få begynt iløpet av Februar hvertfall om allt går etter planen
Leave a comment:
-
Det er et stort og hårete prosjekt du har påtatt deg. Såklart liker jeg det. Jeg synes det er deilig sinnsykt. Håper virkelig du beholder gnisten til dette blir ferdig! Eller iallefall så ferdig som vi vet det blir før nye innfall tar overhånd (!).
Trykket fra 16 subwoofere vil nok være utrolig artig, rett og slett lydmessig juling-puling.
Ser for meg at den samlede vekta bare av dine høyttalerkabler kommer til å være sånn passe pervers.
Now go out and build a wall!
Leave a comment:
Leave a comment: