Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Mean Viking Chevrolet Suburban 6.5 TD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    egentlig litt enig med folket her Remi, få tak i en diger plate av et eller annet akrylat.

    Comment


    • #32
      skjedd litt her.........

      er en del som har skjedd med dette prosjektet, skal skrive litt mere etter vert, men først bilder....
      Attached Files
      Remi Lilleng

      Comment


      • #33
        mere bilder....

        mere bilder.....
        Attached Files
        Remi Lilleng

        Comment


        • #34
          Wohoo, se der ja! Dette er heftig!

          Comment


          • #35
            Ja, det er jo blitt noen timer i bilen Har litt demping igjen og mulig få satt inn strippestang, er vel mye takflex. Skal lage senterkonsoll med 4x8 tommere i løpet av sommeren.
            Remi Lilleng

            Comment


            • #36
              Kan si det slik at når denne bilen spilte i på Tønsberg treffet, så flexxet alle vinduene på bygget rundt.

              mvh kim

              Comment


              • #37
                Skikkelig perverst, det er ordentlig god stemning. Pent arbeid med kabling! Hva er tuninga di? Kan tenke meg bilens tak går amok med det her, det er en fordel med vegg at man lettere får kontroll på taket kanskje. Lekkert utstyr har du uansett, B2 er sexy!
                never enough!

                Comment


                • #38
                  Updates? Lite beskrivelse av bygget her synes jeg. Hvilke dynamoer kjører du? Bygd brakett selv? Hvilken modell subber bruker du? - mulig det stod et sted tidligere.

                  Hva skjedde med horn-kassa som vekket min interesse her tidligere? Har du gjort noen målinger i detta beistet?
                  never enough!

                  Comment


                  • #39
                    Damn, det er lenge siden jeg har vært her inne. Bruker dynamoer fra exessive amperage, Har fortsatt bare 1 300a dynamo, men skal nå fjerne a/c pumpa og få inn nr 2. Har drivi og lekt meg med med spl lab og den ligger over 15X,XX db, Kassetuninga er på ca 32hz. Bruker 4x15 B2 audio cc15 subber, har nå handla inn 2 stk til så blir fra neste sesong 6x15 CC15.
                    Horn kassa var drit sexy, men desverre etter et vist volum man passerte ble det ikke høyere i bilen, men derimot 300meter lengere bort var det veldig volum. Har ikke bestemt meg hva slags kasse som skal inn til 2017, men har fortsatt ikke lyst til og bygge vegg. Amerikanerne blir så furt når man passerer 150db og IKKE har vegg
                    Remi Lilleng

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by ymer34 View Post
                      Damn, det er lenge siden jeg har vært her inne. Bruker dynamoer fra exessive amperage, Har fortsatt bare 1 300a dynamo, men skal nå fjerne a/c pumpa og få inn nr 2. Har drivi og lekt meg med med spl lab og den ligger over 15X,XX db, Kassetuninga er på ca 32hz. Bruker 4x15 B2 audio cc15 subber, har nå handla inn 2 stk til så blir fra neste sesong 6x15 CC15.
                      Horn kassa var drit sexy, men desverre etter et vist volum man passerte ble det ikke høyere i bilen, men derimot 300meter lengere bort var det veldig volum. Har ikke bestemt meg hva slags kasse som skal inn til 2017, men har fortsatt ikke lyst til og bygge vegg. Amerikanerne blir så furt når man passerer 150db og IKKE har vegg

                      Woho !

                      Følger med ! for dette blir morro !

                      Comment

                      Working...
                      X