Announcement

Collapse
No announcement yet.

Customs e34 sql touring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvis du ser igjennom de to siste sidene så ser du at veggen er ferdig, og tilogmed tov ideoer av lyden i innlegget mitt over posten din, hehe Veggen er tunet til 33hz.
    Mvh Julian Sommer
    Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

    Comment


    • http://youtu.be/KAyWXgYj_ho
      Mvh Julian Sommer
      Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

      Comment


      • Originally posted by Custom View Post
        Ser bra ut!
        Gladen XL 250c2 - Mosconi AS 200.4 - LIB 8081 - Audison Bit Ten D - Audison Voce 3 veis

        Comment


        • Originally posted by Custom View Post
          Hvis du ser igjennom de to siste sidene så ser du at veggen er ferdig, og tilogmed tov ideoer av lyden i innlegget mitt over posten din, hehe Veggen er tunet til 33hz.
          Ehm. Se det ja! Oversaa visst videolinkene dine. Det ser utrolig moro ut. Er du fornoeyd med hvordan det spiller?
          never enough!

          Comment


          • Ikke enda, men når jeg får inn DDene i dag så blir det nok helt konge, så fort de begynner å bevege på seg litt
            Mvh Julian Sommer
            Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

            Comment


            • Har nå drevet med bilstereo i 10 år og alltid hatt lyst til å få til hair trick, samt bikke 150dB (uten at det har vært noe mål før nå). Uten å ha fått målt enda så vet jeg at jeg er oppe på 150dB, og videoen sier resten:

              http://www.youtube.com/watch?v=bh3-JKq06tg
              Mvh Julian Sommer
              Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

              Comment


              • Griserått!
                Har mål om og bikke 150db og klare hairtrick selv.
                Til nå har jeg klart 146,7db med en Sundown X15 i uegnet kasse.
                It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

                Comment


                • Gratulerer med 150.8 db
                  It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                  Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

                  Comment


                  • Gratulerer

                    Ved hvilken frekvens..?

                    Comment


                    • 41hz Så hadde jeg tunet til rundt 39 hadde det blitt helt noe annet :P Men det er jo uaktuelt.
                      Sikler på 9515 og en m3b til, eller noe som SP audio :P
                      Mvh Julian Sommer
                      Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

                      Comment


                      • Har fått gjort litt mer i bilen Tok ut og bygde opp igjen dashbordet og fikk på nytt trekk med litt sy-hjelp fra fruen, nye diskanter da de gamle var solbleket, og lakkerte mellomtonene (da de ikke produseres lenger, til min store frustrasjon ). Så nå er den øverste delen ferdig (mangler bare list rundt instruimenthus) og montert igjen På den nederste delen skal det kun på litt ny folie/lakk på listverk, og bryterpanel til lysbrytere skal lages.

                        På veggen driver jeg og river av igjen puse-trekket, til fordel for sliping og lakk/trekk/maling eller noe slik. Ellers har det bare vært litt mer lyddemping og nye kabler, ikke noe som synes eller har vært verdt å ta bilder av.

                        Begynner med dører antakeligvis neste uke Litt usikker på hva som skal inn der og, bortsett fra at det fortsatt blir DD hele veien





                        Mvh Julian Sommer
                        Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

                        Comment


                        • Kanskje på tide med en oppdatering her, for å sjekke om Facebook har tatt over alle gode fora eller om det fortsatt er liv her.

                          Bilen har fått ny look siden sist (ikke helt ferdig):

                          pic host

                          Har hatt 4stk DD 615 som jeg traff 154,2dB med, med 2stk linket M3b i 1ohm.
                          Tømte bilen for sprengte elementer (DD615), da jeg ble litt ivrig på et treff og spolene fikk "en" trøkk:

                          screen shot pc

                          Dro til dynaBel:

                          imagur

                          Sammenlignet litt (615 og 815):

                          image hosting site over 5mb

                          Bytta ut 2xM3b med 1x M4 (blir en til senere):

                          image host

                          Montert:

                          upload picture

                          Og etter en dag med innspilling måtte jeg frem med måleutstyr:

                          image upload no size limit

                          Rimelig greit mtp at jeg brukte 10kw for å bikke 154dB med DD 615. Med 3kw spilte jeg 150.8dB med ed 615. Effekt her er ikke målt. Bare å glede seg til man har 2stk M4 linket i 1ohm og har nok strøm til det..
                          Last edited by Custom; 08-06-2015, 08:45.
                          Mvh Julian Sommer
                          Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

                          Comment


                          • Heftig bygg! Noen planer om å ta turen ned sør-øst i løpet av sommeren?
                            ?

                            Comment


                            • Ikke umulig, hvis det er noe treff eller lignende er det bare å skrike ut
                              Mvh Julian Sommer
                              Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

                              Comment

                              Working...
                              X