Announcement

Collapse
No announcement yet.

PlanetHifi Håvard: Bmw 750

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by MortenS2K View Post
    Er ferdig med kåken lenge før du kan skryte av tyskerbrakka di

    Kan ikke du finne opp no bilstereo som veier nesten ingenting da, s¨skal jeg vurdere å montere det i S2K'n da

    Skal hilse fra børge. Skål

    Morten
    du kan jo prøve mb quart q-line veier nesten ikke noe høyttalerne i allefall.. pga. annen type magnet ikke så dyrt heller... .... ... :P

    On topic: hvordan går det med dashbordet? ferdig med trekk og montert?
    Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

    Comment


    • #32
      Originally posted by MortenS2K View Post
      Er ferdig med kåken lenge før du kan skryte av tyskerbrakka di

      Kan ikke du finne opp no bilstereo som veier nesten ingenting da, s¨skal jeg vurdere å montere det i S2K'n da

      Skal hilse fra børge. Skål

      Morten
      Skål gutter


      Du får sette eksos potta inne i bilen så får du vel ett bra anlegg
      Last edited by PlanetHifi; 27-01-2008, 20:16.
      Håvard S
      Daglig Leder
      PlanetHifi
      Trondheim

      www.planetHIFI.no

      Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
      Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


      BMW 750 Prosjekt tråd

      Comment


      • #33
        Jada har kommet litt lenger med dashen, men det blir ikke trekt opp før til neste helg da det må tilpasses noen deksel osv først.

        Her er vertfall noen bilder.





















        Og her er bilen


        Har også begynt på kassene til midbassene som skal stå i sparkepanelene. Kommer bilder av det ettervert her.
        Håvard S
        Daglig Leder
        PlanetHifi
        Trondheim

        www.planetHIFI.no

        Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
        Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


        BMW 750 Prosjekt tråd

        Comment


        • #34
          Så bra ut det der litt nakent bak rattet? tenkt å gjøre noe med rattet?

          kommer vel innom deg til uka engang.. etter 30. tenker jeg
          Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

          Comment


          • #35
            Åssen blir det å se noe på de skjermene pga lys med tanke på den litt snodige vinkelen du har laget?

            Comment


            • #36
              Veldig stilig dash

              Comment


              • #37
                Ble en smule svartsjuk på det dashbordet ditt... Hadde jeg hatt bil jeg kunne orket legge så mye tid i hadde jeg bygd om jeg og.
                Ble riktig tøft...
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Originally posted by mrZipp0 View Post
                  Så bra ut det der litt nakent bak rattet? tenkt å gjøre noe med rattet?

                  kommer vel innom deg til uka engang.. etter 30. tenker jeg
                  Det er faktisk den originale formen på dashbordet rundt rattet. Det er ett deksel der som ikke er med på bilde.
                  Det ser du bedre når du stikker innom igjen
                  Håvard S
                  Daglig Leder
                  PlanetHifi
                  Trondheim

                  www.planetHIFI.no

                  Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
                  Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


                  BMW 750 Prosjekt tråd

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by stijoh View Post
                    Åssen blir det å se noe på de skjermene pga lys med tanke på den litt snodige vinkelen du har laget?
                    Det vet jeg ikke enda da jeg ikke har testet, men bildene lyver nok noe i forhold til virkeligheten. Det er ikke så verst når du sitter i bilen.

                    Men om det ikke blir bra så får jeg lage en individuel justerings mulighet.
                    Håvard S
                    Daglig Leder
                    PlanetHifi
                    Trondheim

                    www.planetHIFI.no

                    Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
                    Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


                    BMW 750 Prosjekt tråd

                    Comment


                    • #40
                      Kommet noe lengre nå da? regner med jeg stikker innom imorgen, polyester eller ikke
                      Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                      Comment


                      • #41
                        Så mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene det må jeg virkelig understreke.
                        Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                        Comment


                        • #42
                          Det har vært litt stille på denne tråden en stund nå, men har da fått gjort noe i februar også.

                          Har startet på ny midtkonsoll. Måtte finne på noe i baksetet også, så der er blir det kjøleskap og diverse andre ting. HV200 midbassene ble det ikke plass til i sparkepanelene så de ble flyttet til midtkonsollen. Det er en del arbeid igjen her, men legger ut noen bilder fra det som er gjort så langt.

                          Baksetet:








                          Kassen til HV200:








                          Midtarmlene:





                          Det er mye arbeid igjen her, men håper og bli ferdig med interiøret i bilen om ett par uker slik at jeg får sendt setene til omtrekking. De blir da svarte slik som resten av interiøret.
                          Håvard S
                          Daglig Leder
                          PlanetHifi
                          Trondheim

                          www.planetHIFI.no

                          Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
                          Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


                          BMW 750 Prosjekt tråd

                          Comment


                          • #43
                            Blir meget bra dette... Har vært inne på samme tanken selv ang deling av seteryggen og hel midtkonsoll hele veien frem...
                            Hvordan fester du skinnet igjen?
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Ser bra ut dette
                              Blir morro å se dette ferdig...

                              Er dog skeptisk til midbasser som er plassert bak deg selv når målet er å få de lengst mulig foran deg.

                              Hvorfor brukte du ikke bare dørene til midbassene?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
                                Ser bra ut dette
                                Blir morro å se dette ferdig...

                                Er dog skeptisk til midbasser som er plassert bak deg selv når målet er å få de lengst mulig foran deg.

                                Hvorfor brukte du ikke bare dørene til midbassene?
                                Det viste seg og bli helt umulig og få dette til og passe. Vet det kan bli ett problem med og ha de bak, men det får gå. Det er ikke fysisk mulig og få midbassene i dørene på denne bilen uten og virkelig bygge om dører med andre vindus heiser osv....
                                Men blir det ikke bra så kan det hende det blir montert 6" midbasser i sparkepanelene i tillegg til de bak.
                                Håvard S
                                Daglig Leder
                                PlanetHifi
                                Trondheim

                                www.planetHIFI.no

                                Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
                                Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


                                BMW 750 Prosjekt tråd

                                Comment

                                Working...
                                X