I think that the 7KD has proved its power to the world with Craig Butler score of 179.8 Db WR EX5, and Alan Dante score of 179.7 Db WR EX1.
Dante bruker 1 18" og 2 amper
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jon Ola: dynabelgolfen
Collapse
X
-
Er pioneerkjerra det, forøvrig til salgs da de har påbegynt ny bil.Originally posted by A.R View PostEr en i usa som bruker 52(?) forsterkere og x antall subber! Toppa 180,x!
Så det er over 180 db nå så vidt jeg vet!
Men den passerte 180dB i usaci mener jeg på, ikke db-drag.
Leave a comment:
-
Stemmer! Hmm, merkelig at det resultatet ikke var med på leaderboard hvor jeg tittet.Originally posted by Alticity View Post
Leave a comment:
-
http://www.termpro.com/asp/worldrecords2.aspOriginally posted by spade View PostViss man leter litt på termpro så er det høyeste som er spilt 179.8 db, men det er i extreme 5+
Jon Ola har ikke fullt så mange subber, i extreme 3-4 er det høyeste 172,7 etter hva jeg kan se.
Etter hva jeg kan se er den 179.1 i Extreme 3-4..
Leave a comment:
-
Viss man leter litt på termpro så er det høyeste som er spilt 179.8 db, men det er i extreme 5+Originally posted by A.R View PostEr en i usa som bruker 52(?) forsterkere og x antall subber! Toppa 180,x!
Jon Ola har ikke fullt så mange subber, i extreme 3-4 er det høyeste 172,7 etter hva jeg kan se.
Leave a comment:
-
Er en i usa som bruker 52(?) forsterkere og x antall subber! Toppa 180,x!Originally posted by Alticity View PostDen er vell på 179,3 db. Alan Dante fra USA som har den og han bruker to 18 tommere fra digital designs og 4 forsterkere. han har til sammen 28000 watt... Forsterkerne hans kommer fra et brasiliansk merke (tror jeg),
Leave a comment:
-
Den er vell på 179,3 db. Alan Dante fra USA som har den og han bruker to 18 tommere fra digital designs og 4 forsterkere. han har til sammen 28000 watt... Forsterkerne hans kommer fra et brasiliansk merke (tror jeg),Originally posted by Øyvind View PostHva er verdens rekorden?
Leave a comment:
-
Jepp det er det, men tror nok du når målet ettervært
Stå på videre
Leave a comment:
-
d er vel d som er målet ja, men 3.3dB er MYE!! vi får se hva som skjer...Originally posted by Minivafle View PostMå vel klare å krype over 160
burde nå værte en mål som går å nå
Leave a comment:
-
takker for d, men 156,7dB er ikke nok....Originally posted by mojomann View PostGratulerer med ny norsk rekord...
Leave a comment:
Leave a comment: