Originally posted by Hifonic
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jon Ola: dynabelgolfen
Collapse
X
-
ja, skal d også... men alt til sin tid. må få testet mere port lengder først. gidder ikke og legge mye arbeid i avrunding på feil port lengde...
-
Skal du rinde av porten noe? Tror du taper en del på at porten ikke er avrundet
Leave a comment:
-
Noe småfixing før neste konkurranse, er nå i gang med en midt konsol. innfesting foran:

Innfesting bak:

Midt konsolen skal være mellom disse 2 platene:

Kommer flere bilder etter hvert.Last edited by dynabelgolfen; 12-08-2007, 22:43.
Leave a comment:
-
-
takkerOriginally posted by re-load View PostGratulerer med ny pers.
Ble det ny Rekord også ?
ble 157.8 i går, og rekord på 157,5. skal stare med konsol, mere tetting,avstiving og bolter på dørene til uka. må jo ha litt og gå på hvis jeg skal fortsette og øke for hver konk
Leave a comment:
-
157,5 db ble det på golfen igår,å nå er han på rett vei! nå "låter" den som en db bil skal låte også.
Leave a comment:
-
Har du kommet noen vei da ?
Blitt noe høyere ?
Fått bygd midtkonsol ?
Leave a comment:
-
Bra det skjer noe da..Originally posted by dynabelgolfen View Postnja, sjer litt. driver tester litt med 2 subber nå... får se hvor mange jeg bruker til helga. kommer du til surnadal da?
Hvis jeg blir ferdig med det jeg driver med i Panda`n og får gjort om de tingene jeg ikke er fornøyd med, så skal du ikke se bort ifra at jeg kommer.....

Men jeg lover ingenting.
Leave a comment:
-
nja, sjer litt. driver tester litt med 2 subber nå... får se hvor mange jeg bruker til helga. kommer du til surnadal da?Originally posted by re-load View PostSkjer det noe her, eller har du tatt sommerferie ?
Leave a comment:
Leave a comment: