Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jon Ola: dynabelgolfen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LOL! Vil si at 156 db uten å dra på så voldsomt er ganske bra jeg
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

    Comment


    • Originally posted by Defus View Post
      LOL! Vil si at 156 db uten å dra på så voldsomt er ganske bra jeg
      ja d er d, men d er mer å hente. satte inn 4 nye amper som ikke er kalibrert ennå. og d gjenstår endel inne i bilen. mere tetting, fuging og bolter på dørene....
      Jon Ola, team dynabel
      78 mod golf1 db-bil
      92 mod golf3 bruks bil

      Comment


      • Nå har vi Audiocontrol Epicenter 160 på lager om det er noen dB draggere som er sugene på en sånn
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • Originally posted by InstallBay View Post
          Nå har vi Audiocontrol Epicenter 160 på lager om det er noen dB draggere som er sugene på en sånn
          er den 6 kanals?
          Jon Ola, team dynabel
          78 mod golf1 db-bil
          92 mod golf3 bruks bil

          Comment


          • ikke spør så vanskelig da skal sjekke tekniske data og pris på den på fredag, da er jeg tilbake på kontoret
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • Originally posted by InstallBay View Post
              ikke spør så vanskelig da skal sjekke tekniske data og pris på den på fredag, da er jeg tilbake på kontoret
              ok, send en pm om bris da. veldig billi!!
              Jon Ola, team dynabel
              78 mod golf1 db-bil
              92 mod golf3 bruks bil

              Comment


              • min forrige bil var benga svart, så helt greit ut men det begynnte å flasse ganske snart eneste.. men prisforhold i forhold til skikkelig lakk er bortimot uslåelig iallefall

                Comment


                • Skal du male/lakke bilen innvendig og eller? Syntes bare det så litt rart ut med svart bil, og et så lyst "interiør" (les: Sponplater)

                  Ellers syntes jeg bilen ble tøff, med tanke på at fargen og decaler matcher bra til det bilen skal brukes til Med andre ord: Bilen ser ut som det den er - en DB-drag bil
                  Mvh.
                  Roy
                  Mob: 40 30 99 06

                  Comment


                  • Sinnsykt tøft Jon Ola! Ønsker deg Lykke til til Mo i Rana, håper på det beste!!
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

                    Comment


                    • Skal du til Mo nu til helgen eller til høsten?
                      Focal
                      Mosconi
                      Pioneer

                      Comment


                      • Originally posted by Bøijnis View Post
                        Skal du til Mo nu til helgen eller til høsten?
                        Han, Jonny og Jan drar nå til helgen Du bør absloutt får deg en lytt i bilen til Jan og Jonny..
                        VW/Audi ende-tusi-ast!

                        Comment


                        • Originally posted by Tommen View Post
                          Han, Jonny og Jan drar nå til helgen Du bør absloutt får deg en lytt i bilen til Jan og Jonny..
                          jah...tenkte jeg sku dra til høsten, men først til bodø på treff der.
                          Kunne ha tænkt meg å hørt på lydn i cossien
                          Focal
                          Mosconi
                          Pioneer

                          Comment


                          • 1999,- skal vi ha for Epicenter. Det er under 1/2 pris av hva de normalt ville koste i butikken. Den har kun kun 2 kanaler inn og 2 ut.

                            http://www.mobileaudiocontrol.com/de...d=5249&l1=5249

                            Skal du ha 6 kanaler så må du ha den modellen som heter Matrix
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment


                            • Originally posted by InstallBay View Post
                              1999,- skal vi ha for Epicenter. Det er under 1/2 pris av hva de normalt ville koste i butikken. Den har kun kun 2 kanaler inn og 2 ut.

                              http://www.mobileaudiocontrol.com/de...d=5249&l1=5249

                              Skal du ha 6 kanaler så må du ha den modellen som heter Matrix
                              da er de den jeg har, den betalte jeg ca en 1000 lapp for. har bestillt matrix.
                              Jon Ola, team dynabel
                              78 mod golf1 db-bil
                              92 mod golf3 bruks bil

                              Comment


                              • Originally posted by dynabelgolfen View Post
                                d var nok en feil på dem ja, for vi drev og gainet ampene og med en output på ca 13watt så skal de ikke gå i stykker. d er en feil på signal delen, fant vi ut.
                                Har nå funnet ut hvorfor ampene jikk i stykker, d var signal utgangene på spilleren som tok knekken på de. så d var ikke feil på ampene
                                når jeg byttet spiller fungerer alt som d skal
                                Jon Ola, team dynabel
                                78 mod golf1 db-bil
                                92 mod golf3 bruks bil

                                Comment

                                Working...
                                X