Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jon Ola: dynabelgolfen
Collapse
X
-
er samme innmaten i de dynabel forsterkerene som i Ground Zero GZPA 1.20000 SPL. (bare at GZ har to i samme chassi)så det blir nok mye effekt ut her
-
Få dem hit da!Originally posted by Eltek View PostTror ikke det er han som har tatt bildene da elementene står her enda
Leave a comment:
-
Himmel da, det er illustrasjonsbilder som techpoint har lagt ut.
Det er Techpoint sine subber, som står i Vitoen.
Leave a comment:
-
Tror ikke det er han som har tatt bildene da elementene står her enda
Jon ola kjører 2 stk 15" Pioneer SPL subwoofere og 4 BF8701.
Leave a comment:
-
Jon Ola kommer ikke til og bruke Pioneer forsterkere. Han vil kjøre med 4 stl BF8701 fra dynabel.
Leave a comment:
-
ampene er vel ca 58cm lange.Originally posted by OpelPower View PostKunne du tatt et bilde av pionerern ved sinna 9815 får du får dem, så vi får en indikasjon på hvor store disse beistene er?

Leave a comment:
-
Kunne du tatt et bilde av pionerern ved sinna 9815 får du får dem, så vi får en indikasjon på hvor store disse beistene er?
Leave a comment:
-
Det blir nok litt tyngde på den i år også ja... blir vel ca 500kg +all MDF'en og stålet... Nå er bilen helt tom bare ruter og tak i den nå, og da veier den ca et tonn.
Leave a comment:
-
Blir, bokstavlig talt, ikke noe lettvekter anlegg denne gangen heller da skjønner jeg =)
Leave a comment:
-
Det vil nok koste en del i frakt, siden de veier ca 50 kg med innpakningen.Originally posted by OpelPower View Postvis du bestiler fra usa koster dem jo 3500 + moms og frakt...
Det vil jeg vel ikke si er så ille..
Leave a comment:
-
vis du bestiler fra usa koster dem jo 3500 + moms og frakt...
Det vil jeg vel ikke si er så ille..
Leave a comment:
Leave a comment: