Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jon Ola: dynabelgolfen
Collapse
X
-
he he, skal vel litt mer enn litt sparkel til for og øke 5dBOriginally posted by mojomann View Post165 db på neste konkuranse da...?

Leave a comment:
-
-
Har gjort litt på golfen, blitt lite tid til den de siste dagene. Men nå har jeg sparklet kassa innvendig

Porten:

Det var en liten høyde forskjell mellom gulv i kasse og gulv i coupè, denne er nå utjevnet.

I morgen blir det pussing og litt mere sparkling.
Leave a comment:
-
Da ble det bestemt i dag at Lørdag 5. juli blir det dB-drag konkurranse i Rindal!
bare og møte opp!
Leave a comment:
-
ja, grei score det, ihvertfall når det var så lite strøm. Ja de satset jo liv og lemmer for få tak i ting...
Leave a comment:
-
159,8 er jo bra det og da
var ivrig etter ting og tang derre gjengen din så jeg
sto rett ved siden av deg sjø..
Leave a comment:
-
Var en tur til Trondheim på dB-drag i dag, men før jeg dro tok jeg en siste test på låven.......

Første score over 160 med nytt utsyr etter så lite testing lover bra for videre testing
dB-dragen jikk geit nok, men jeg kom ikke over 160, da jeg ikke fikk ladet skikelig,det var bare 200 volt i skjøte ledningen.... men spillte 159,8dB. håper det blir høyere neste gang
Leave a comment:
-
Mer enn 35% i allefallOriginally posted by OpelPower View PostJeg regner med at han snekkern her har VELDIG god pris på MDF og diverse plater igjennom jobben
Jeg er selv rørlegger, og jeg får selv 30-35% på MDF på byggkjøp igjennom jobben... Så du kan selv tenke hva han får
Leave a comment:
-
Jeg regner med at han snekkern her har VELDIG god pris på MDF og diverse plater igjennom jobbenOriginally posted by Bøijnis View PostSer du bruker vannfast kryssfiner i biln...det er dyrt

Jeg er selv rørlegger, og jeg får selv 30-35% på MDF på byggkjøp igjennom jobben... Så du kan selv tenke hva han får
Leave a comment:
-
Ikke helt gratis neiOriginally posted by Bøijnis View PostSer du bruker vannfast kryssfiner i biln...det er dyrt
Men den er hard og glatt
Leave a comment:
Leave a comment: