Announcement
Collapse
No announcement yet.
erikfido: Saab93Fido edition
Collapse
X
-
Det Rusler litt lapper, men med noen gode avtaler så er det mye som er muligOriginally posted by TheCharger View PostFlyger noen lilla lapper her ja... Men det blir en grom bil... Lærerikt å se på hva du får til...
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Fikk til en riktig farge med blitz, blir spennende å lakke den svensken tru jeg

Da har jeg fått prøvemontert fjærben, bremser og 8.5x20"

Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Jo takk, må si jeg glede meg litt til denne her jaOriginally posted by AudioCustom View PostFantastisk rå farge!
Blir spennende å se hvordan dette går. Dyktig kar med fresen også ser jeg... 
Erik Fido Westgård
Comment
-
Dekk kommer om 10 dager ell noe, da får jeg den på bakken å ser hva som skjer, slipp spacer ser det som å... ikke værst for en gang skyld hehe.. Bremser bak kommer om få uker tru jegOriginally posted by Jonny.B View Postblir farlig gromt til slutt fido!
Mangler noen HK, vi får se.Erik Fido Westgård
Comment
-
får ta turen for å innspisere litt en helg
Har vel noe dekor planer som snart må bli satt ut i livet og vi..."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Ja må gjør det, vi må komponere fram noe sammen. gjelder begge bilene det velOriginally posted by Jonny.B View Postfår ta turen for å innspisere litt en helg
Har vel noe dekor planer som snart må bli satt ut i livet og vi...
Erik Fido Westgård
Comment
-
blir vannvittig den bilen din Erik, du sier det ikke skal bli som seaten, men det blir vel jaggu ikke langt unna!!! Bilen ble i hvertfall stein kul med den nye fronten og den lakken ser drit kul ut. Stå på!!sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Svensken blir nok ikke helt lik Hehe - litt mer sjøl-køstom på seat'n - mer ferdige deler på SvenskenOriginally posted by Erik André View Postblir vannvittig den bilen din Erik, du sier det ikke skal bli som seaten, men det blir vel jaggu ikke langt unna!!! Bilen ble i hvertfall stein kul med den nye fronten og den lakken ser drit kul ut. Stå på!!
- Lakken er jeg kjempespent på sjøl..
Erik Fido Westgård
Comment

MÅ prøveses
Comment