Announcement

Collapse
No announcement yet.

erikfido: Saab93Fido edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kajknoz: Si ikke det... Drikker man 4-5 ganger sitt eget volum i koffeinholdig drikke kan det nok tippe for de fleste Det som bekymrer meg mest er om han rekker å komme på rett kjøl til julaften

    Comment


    • Det ville jeg ikke vært bekymret for. Vi har sett mirakler fra det verkstedet der før..
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • Var nok "kildevann" fra Østerdalen på den flaska der ja...

        Comment


        • Ja vi får se, kommer seg nok skal du sjå noen kaller det pratevann hehe, det luktet ikke godt..
          Erik Fido Westgård
          www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

          Comment


          • Ser ut som som Benny fra The julekalender har vært at deg gitt

            Comment


            • Liker det prosjektet her, ja. rimelig fett.. keep up i allefall. Gleder meg til å se resten på nyåret.
              Sture Vedal

              Comment


              • Ja ja, jula går med rolig på verksted - litt for mye anna å gjør denna tida.. Men nissen er ute på eventyr. Lure litt på hva han har tenkt seg til her, ser noe lur ut der han står...

                Erik Fido Westgård
                www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                Comment


                • Er sånne lov lengre da?
                  Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

                  Brenden Consulting:
                  - Lager websider

                  Comment


                  • Jepp! Bare raketter man skyter opp som ikke er lov
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • Feil. Salg av fyrverkeri som kan forveksles med leketøy er også forbud. I allefall å selge, mulig bisken har igjen fra i fjor da men
                      Roar Sørlie
                      Tlf 90127075
                      Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                      Comment


                      • Det jeg tenkte meg serru.. Uansett, hvem bryr seg.. Så en som hadde laga en hemlaga motorsykkel som han skulle tenne på i morra (egentlig idag men)
                        Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

                        Brenden Consulting:
                        - Lager websider

                        Comment


                        • stemmer det, det er ikke lov med leker og pinneraketter, Jeg tru nissen må ha hatt igjen en gammel en fra i fjor..
                          Erik Fido Westgård
                          www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                          Comment


                          • Hehe, det der må være verdens mes uttrykksfulle nisse... Skikkelig morsom liten krabat!
                            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                            Comment


                            • Sjå her der vart det fres over sakene til slutt





                              Erik Fido Westgård
                              www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                              Comment


                              • Noen ganger begynner man å lure på hvor gammel Fido er
                                Roar Sørlie
                                Tlf 90127075
                                Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                                Comment

                                Working...
                                X