Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitsubishi Colt Bygg - Alpine|Focal|Peerless

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zxsonnyxz
    replied
    Ingen formeninger om trekket? Jeg heller mot den til høyre.

Har nå fått ordnet med den manglende MDF biten og mottatt pakke fra bilstereosenteret, så på mandag begynner jeg nok på kassa Skulle gjerne begynt i dag men er litt utkjørt etter noen aktive dager..

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    La inn en bestilling på Bilstereosenteret:
    - 2m grå filt
    - 1m sort filt
    - To spraybokser med kontaktlim
    - En 70mm2 kabelsko for å teste på 53mm2 kabelen til LIB, da 50mm2 kabelskoen er alt for liten.

Det blir et lite lokalt treff her 1. juni så skal prøve å få ting litt penere til da, ihvertfall kassa!

Her de to første designene jeg tenkte på, hva syns dere ser bra ut?

Er også usikker på hvordan jeg skal la filten møte portåpningen, om noen har tips der hadde det vert til stor hjelp!
    Har et par ideer men veldig usikker...
    Last edited by zxsonnyxz; 17-09-2013, 16:26.

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Testet faktisk dette med temperaturer for litt siden

Etter litt spilling og en bassrik sang på full guffe til slutt målte jeg 26-27 grader på kjøleribbene til subforsterker.
    Subben derimot målte 36-37 på støvhetta og man kunne ane den søte lukta av hardtjobbende spole på slutten

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Originally posted by bass-freek View Post
    Lekkert. Det er nesten litt synd at forsterker-racket ditt er skjult inntill seteryggen og ikke på utstilling. Har du merket noe varmproblemer med forsterkerne?

...Og en helt annen ting: Kjenner du til om det skal være noen treff her nordpå i sommerhalvåret som kan være verdt å dra på? Jeg er ikke akkurat så facebookoppdatert så hadde vært nais med en heads-up hvis du vet om noe!
    Subforsterkeren blir lunken ja, med tror ikke den blir farlig varm. Har en liten temperaturmåler jeg kan sjekke med

Subben derimot blir litt varm til tider, men det er andre årsaker

Har desverre ikke hørt om noen treff utenom det Alta Gatebil planlegger, men det dukker nok opp noe snart.

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Lekkert. Det er nesten litt synd at forsterker-racket ditt er skjult inntill seteryggen og ikke på utstilling. Har du merket noe varmproblemer med forsterkerne?

...Og en helt annen ting: Kjenner du til om det skal være noen treff her nordpå i sommerhalvåret som kan være verdt å dra på? Jeg er ikke akkurat så facebookoppdatert så hadde vært nais med en heads-up hvis du vet om noe!

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Fikk ordnet med det vinkeljernet i dag, har også vasket bilen litt

Last edited by zxsonnyxz; 17-09-2013, 16:26.

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Syns det spiller bra ja, med tanke på hva som er der

Skal prøve å få hørt litt på andre sine anlegg av samme størrelse og se hvor bra det egentlig er, en TL måling blir det også etter hvert!

Leave a comment:

• lyd
    replied
    Ble jo litt tøft det der

Og det spiller greit ?

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Ny oppdatering her

Jeg liker denne typen terminaler

Var å kjøpte noe strips og slike festegreier

Slik hadde jeg det når jeg først testet subbe, ikke serlig bra!

Så jeg bygde meg et lite forsterker rack i dag, mangler enda et vinkeljern for å støtte opp den delen som henger i lufta.

Montering

Det regnet ja

Har også fått på nye hjul
    Last edited by zxsonnyxz; 17-09-2013, 16:25.

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied

Last edited by zxsonnyxz; 17-09-2013, 16:19.

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Last edited by zxsonnyxz; 17-09-2013, 16:19.

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Det skal ikke være lett med alle de nye ideene man får :P

Har enda den gamle kassa osv. men det måtte blitt bygd om litt uansett etter jeg solgte en av forsterkerne.

I vinter byttet jeg til meg en LIB 1212 mot noe dempematter, og denne kassa vil vise bedre hva subben er god for enn der originale prefab tullet. Jeg likte å ha litt mer bass tilgjengelig så jeg er usikker på om jeg vil bruke så mye tid på et oppsett som vil bli revet ut etter kort tid uansett.

Oppdateringer blir det ihvertfall, selv om de kanskje viker litt fra planene fra gang til gang

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Luremus. (Lurekuk?)

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Last edited by zxsonnyxz; 17-09-2013, 16:18.

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Da har jeg funnet på noe nytt igjen

Så får vi se hva dette blir til!
    Last edited by zxsonnyxz; 17-09-2013, 16:18.

Leave a comment:

Working...
X