Announcement

Collapse
No announcement yet.

Praktisk Kickeranlegg i min Audi S6 C4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Tror jeg blir litt vanskelig, mye kriker og kroker på den. Hadde vært sprekt å sendt den til salmaker pg fått litt sømmer osv på den, men det koster nok skjorta. Sort alcantara til taket skal bestilles, noen som vet om den fra innstall bay er noen lunde lik den som er i audien orginalt?

    Comment


    • #32
      prøvd med vinyl shine? koster 40-50kr på biltema. lukter godt gjør den og


      mvh kim

      Comment


      • #33
        Kan jo prøve, uansett kommer jeg til å prøve å finne sort midtkonsoll etterhvert

        Comment


        • #34
          Er vel like greit og få tak i en sort midtkonsoll etterhvert
          Mvh
          Ole Heen

          Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

          Comment


          • #35
            Da ligger 3,5 m2 med sort alcantara på posten å venter.. Skal se om jeg får satt igang med å trekke taket til helgen.

            Comment


            • #36
              Originally posted by amarok View Post
              Da ligger 3,5 m2 med sort alcantara på posten å venter.. Skal se om jeg får satt igang med å trekke taket til helgen.
              Konge, hva måtte du gi for det? Har lyst til og få gjort det på min au ser du
              Mvh
              Ole Heen

              Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

              Comment


              • #37
                499 på install bay.no plus et par flasker med spraylim. Har hørt at taktrekket er limt til stålet. Noen som vet mer om det?

                Comment


                • #38
                  Jøsses, det var ikke galt, takker for info
                  Var ikke limt fast i den S6'en jeg hadde tidligere.
                  Mvh
                  Ole Heen

                  Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                  Comment


                  • #39
                    ok går kanskje greit å få det ned da. Skal dempe taket med det samme jeg har det nede.

                    Comment


                    • #40
                      Etter nesten halvannen times slit var taket nede. Helimt til takblekket var det en jobb med å få det ned.
                      Har nå lagt det på et bord. Noen som har gjort dette før? Begynner man på ene siden og jobber seg over?

                      Comment


                      • #41
                        Da begynte jeg med stolper og det ble ikke så værst!
                        Taktrekket er det greit å være to på.

                        Belklager den elendige bildekvaliteten.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Fikk litt tid til rådighet i dag og fikk dempet taket. Det trengtes virkelig. Ble helt dødt etterpå.
                          Her kommer noen bilder av taket etter demping samt et bedre bilde av stolpene. Greit fornøyd med stoffet.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            lookin good


                            mvh kim

                            Comment


                            • #44
                              Nice dette
                              Mvh
                              Ole Heen

                              Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                              Comment


                              • #45
                                Dette blir bra saker
                                Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                                Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

                                Comment

                                Working...
                                X