Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i BMW 525TDS E34

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Det her ser jo kjempebra ut Ronny!

    Deling på 300hz på midbass er nok ikke så dumt nei, men ville kanskje forsøkt å la HL70 overlappe litt, kanskje ned mot 200hz med bratt deling, evt. slakkere deling ved 300hz (-6db/okt).
    Ville nok prøvd med ganske bratt deling i toppen på midbass for å ikke få for mye lyd nedenfra.

    Snart klar for konk nå?
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #77
      Originally posted by Joakim View Post
      Det her ser jo kjempebra ut Ronny!

      Deling på 300hz på midbass er nok ikke så dumt nei, men ville kanskje forsøkt å la HL70 overlappe litt, kanskje ned mot 200hz med bratt deling, evt. slakkere deling ved 300hz (-6db/okt).
      Ville nok prøvd med ganske bratt deling i toppen på midbass for å ikke få for mye lyd nedenfra.

      Snart klar for konk nå?
      tenkte selv på bratt deling viss jeg skulle dele ved 200hz ja, har prøvd dem nå på fulltone bare får å prøve litt, må si d ble en helt grei lyd i seg selv, men har mye arb foran meg på lydbilde gitt
      nja vet ikke om jeg er klar til konk enda gitt skal legge inn noen bilder til nå, har begynt på midbassen nå
      Ronny Karlsen
      02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
      96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
      Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

      Comment


      • #78
        blir bra det her stå på vider følger med her .. må jo ta noe av det du gjør med bilen din
        Digital Designs. hertz .usamp .alpine
        bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

        Comment


        • #79
          Originally posted by bmwfreak View Post
          blir bra det her stå på vider følger med her .. må jo ta noe av det du gjør med bilen din
          takk takk fint at noen liker dette, da gjør man "litt" riktig, nå bygger jeg d forholdsvis diskre jeg da, skal ikke ha noe bling bling skrik, er jo hverdags bilen
          Last edited by bmw520; 22-05-2008, 01:50.
          Ronny Karlsen
          02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
          96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
          Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

          Comment


          • #80
            hehe ja allt kan jo ikke være bling skrik :P noe må jo være litt mere normalt byggd :P .. hehe. alle kan jo ikke bygge allt i ja vis du sjønner hva jeg mener:P da blir jo man lei mye det .. det vill vi ikke :P hehe.. men litt oftoptic .. ossen felger er det du har på bilen din a?
            Digital Designs. hertz .usamp .alpine
            bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

            Comment


            • #81
              Normal å normal bygg du, er nå litt arb igjen på denne bilen enda, har jo ikke fått gjort en dritt i bagasjen enda heller, har nå tatt av litt her uten at d skal synes hehehehe
              Har AZEV 8,5*17 Du ser dem såvidt på avantaren
              Ronny Karlsen
              02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
              96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
              Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

              Comment


              • #82
                jaja :P det reina jeg med da:P hehe .. ossen basser skal du ha a?hertz?
                syntes dem felga kler bilen ganske så bra :P hehe ...
                Digital Designs. hertz .usamp .alpine
                bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

                Comment


                • #83
                  Akkurat nå er d cadence wild beast i bandpasskasse, men dem blir nok bytta ut ettervært når økonomien tillater d men er spent på åssen dem funker i SQ oppsett da mange sier dem ikke er bra.
                  Ronny Karlsen
                  02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                  96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                  Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by bmw520 View Post
                    Akkurat nå er d cadence wild beast i bandpasskasse, men dem blir nok bytta ut ettervært når økonomien tillater d men er spent på åssen dem funker i SQ oppsett da mange sier dem ikke er bra.
                    Tja... med riktig kasse og stillt inn riktig så ser jeg ikke noen grunn til at de skulle spille drit

                    Stå på gutten! Havner vi i samme klasse?
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Typhon View Post
                      Tja... med riktig kasse og stillt inn riktig så ser jeg ikke noen grunn til at de skulle spille drit

                      Stå på gutten! Havner vi i samme klasse?
                      tror dem vil låte greit jeg, kassa er nok bra, men kan sikkert få d bedre, angra litt på at jeg ikke spurte Dag om han kunne regne litt på d
                      Blir vel til at jeg stiller i Advanced 7 ch om jeg blir ferdig noen gang så da blir d vel samme klasse ja, men jeg regner ikke med å ta noen store plaseringer i år egentlig
                      Ronny Karlsen
                      02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                      96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                      Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                      Comment


                      • #86
                        så lang er resultatet blitt sånn:
                        men er ikke ferdig med finishen enda, vil teste litt og bli ferdig med andre siden også, så viss jeg må forandre noe er d dumt å gjøre ferdig finishen nå.

                        sånn ca blir d her, ikke funnet ut åssen jeg skal få fiksa fotvileren enda.
                        Last edited by bmw520; 28-05-2008, 22:33.
                        Ronny Karlsen
                        02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                        96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                        Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                        Comment


                        • #87
                          Legger inn bilder ettervært som jeg for tatt og d blir gjort noe med bilen
                          Ronny Karlsen
                          02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                          96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                          Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                          Comment


                          • #88
                            skjært ut noe metal og satt inn ei 25mm mdf plate, egentlig skulle jeg villet sveisa inne en stålring på 5mm eller noe, men har ikke tilgang til slikt nå. så d kommer nok til å bli en oppgradering ettervært på d tenker jeg

                            D er brukt STP bak splen, men dette glemte jeg å ta bilde av.



                            skal fikse disse panelene så dem blir mye penere ettervært, men har bare ikke tid til d nå
                            Last edited by bmw520; 31-05-2008, 04:13.
                            Ronny Karlsen
                            02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                            96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                            Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                            Comment


                            • #89
                              Gøy å se noen som bygger i e34! Godt å se att du gjør ting nøye
                              Bmw e34 520:
                              Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                              Comment


                              • #90
                                Oi, lenge siden det har skjedd noe her ser jeg.. hvordan går det med byggingen?
                                Bmw e34 520:
                                Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                                Comment

                                Working...
                                X