Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pug 306

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Varme dem godt så kan det hende du klare å vri litt på plass
    2 loud

    Comment


    • #32
      Så bilen din på ACR, og fikk en hyggelig stereoprat med deg.
      Følger med her, bra bygg du har.

      Comment


      • #33
        Hmm... Hvem var du igjen Slednekk? Du som sa du hadde sett tråden min her på forumet?

        Blir laget nye uansett nav... Kommer litt mer/større stasj i dørene nå
        sigpic

        Comment


        • #34
          Originally posted by TheCharger View Post
          Hmm... Hvem var du igjen Slednekk? Du som sa du hadde sett tråden min her på forumet?
          Jepp, det er meg det

          Comment


          • #35
            Har det skjedd noe mer i dette prosjektet da? Nye dører, nye målinger?
            Jeg kunne godt tenke meg å få sett og hørt bilen i løpet av høsten hvis det skulle passe ei helg. Har også planer om å få målt hos Eirik en gang til når jeg har gjort litt småjusteringer.
            never enough!

            Comment


            • #36
              Originally posted by bass-freek View Post
              Har det skjedd noe mer i dette prosjektet da? Nye dører, nye målinger?
              Jeg kunne godt tenke meg å få sett og hørt bilen i løpet av høsten hvis det skulle passe ei helg. Har også planer om å få målt hos Eirik en gang til når jeg har gjort litt småjusteringer.
              Blir fort med på ei måling jeg å! kunne også tenkt meg å hørt litt andre anlegg jeg å
              FI SP4
              LIB
              Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
              DD4LIFE

              Comment


              • #37
                Har vært lite tid til Puggen i sommer. Men det skjer mye på stereofronten og kommer et treff/åpning i løpet av september. Måling vil da bli mulig hos meg.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  flotte greier!
                  FI SP4
                  LIB
                  Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                  DD4LIFE

                  Comment


                  • #39
                    Har du ordna deg verkstedplass nå? Jeg har lyst til å ta turen for å se og høre pug'en, dessuten trenger jeg noen andres vurdering av beste fremgangsmåte videre for dørene mine. Kan det passe en dag i løpet av helga førstkommende? Så skal du få lytte til de edle basstoner på alt for høyt volum i Pajeroen .


                    Du nevnte også noe om et mulig treff... Care to elaborate?
                    never enough!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by bass-freek View Post
                      Har du ordna deg verkstedplass nå? Jeg har lyst til å ta turen for å se og høre pug'en, dessuten trenger jeg noen andres vurdering av beste fremgangsmåte videre for dørene mine. Kan det passe en dag i løpet av helga førstkommende? Så skal du få lytte til de edle basstoner på alt for høyt volum i Pajeroen .


                      Du nevnte også noe om et mulig treff... Care to elaborate?
                      si i fra hvis det blir noe møte/treff
                      FI SP4
                      LIB
                      Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                      DD4LIFE

                      Comment


                      • #41
                        Har etablert egen bedrift og venter på at lokalene skal bli innflyttningsklare. Skal være klart til helga så da er det bare å stikke innom Johann.
                        Når jeg har fått det meste på plass blir det et lite treff ja. Åpning av "butikken" som jeg håper å få til før septembern er gått.
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Gratulere og lykke til

                          Hva er det du skal selge/tilby?
                          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                          Comment


                          • #43
                            http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=912325261
                            Virksomhet/art/bransje:

                            Design av bilinteriør. Produksjon av bilinteriør. Salg av bilinteriør.

                            Montering av bilinteriør. Montering av bilstereo.
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • #44
                              Da satser jeg på et besøk på Lørdag førstkommende! Tenker jeg tar med kamera.

                              La det bli lyd. Og bass.
                              never enough!

                              Comment

                              Working...
                              X