Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Vision: PRS Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-vision
    replied
    Originally posted by LLH View Post
    Eneste måten og kansje få bilen godkjent med noe annet enn org-intrument panelet er og få bilen FIA godkjent.. Altså bane bil med bur,stoler, data logger osv... Nye regler nå fra den 1.1 som sier at skal man ha bur i bilen så må den være fia/løps godkjent for og få vanlige hvite skilter på den.. Så det er liksom litt feil/bortkasta i en bilstereo bil..

Men stå på, det blir nok bra dette her

I henhold til det lui snakker om med å bruke lcd skjermer osv istede for org instrument?

Jeg har ihvertfall brev fra Toyoya Norge om at de har ikke noen problem med at dashbordet mitt blir bygd om i henhold til vise punkt.
    *Skal ikke være spisse kanter
    *Ikke sperre utkikk
    *Bære konstruksjon for dashbord skal ikke røres..
    *Og har de nødvendige bryttere lett tilgjengelig osv

Leave a comment:

• LLH
    replied
    Eneste måten og kansje få bilen godkjent med noe annet enn org-intrument panelet er og få bilen FIA godkjent.. Altså bane bil med bur,stoler, data logger osv... Nye regler nå fra den 1.1 som sier at skal man ha bur i bilen så må den være fia/løps godkjent for og få vanlige hvite skilter på den.. Så det er liksom litt feil/bortkasta i en bilstereo bil..

Men stå på, det blir nok bra dette her

Leave a comment:

• vwperformance
    replied
    tenker mer på kansje fått inn noe lcd sjermer eller noe digitale greier å det var iklje for å klage dette altså men derre som bygger seriøse bilbygg er jo fulle i all slags mulige ideer å løsninger
    Last edited by vwperformance; 09-04-2007, 21:59.

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by lui View Post
    ka med å prøve noe annet
    Hvor mange andre plasser kan man sette speedometeret da liksom. det må da væra lovlig også..

Leave a comment:

• Bøijnis
    replied
    ka med å prøve noe annet
    Du må gjerne stille opp med noen ideer vess du har eller kanskje vise oss noe?
    Vi skal ikke klage

Leave a comment:

• Chasin
    replied
    Ka me å prøve noe annet enn å komme med sarkastiske innlegg på alt du ser??

Leave a comment:

• vwperformance
    replied
    ka med å prøve noe annet

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by Bøijnis View Post
    Det er jo før å få plass til mellomtoner eller midbass..kanskje begge deler alt for lyd!!
    helt klart

Leave a comment:

• Bøijnis
    replied
    ka er det det eneste som er inn nå er å flytte det stygge spedometeret te mitten el
    Det er jo før å få plass til mellomtoner eller midbass..kanskje begge deler alt for lyd!!

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    ka er det det eneste som er inn nå er å flytte det stygge spedometeret te mitten el
    Har du noe imot det eller???
    Last edited by D-vision; 08-04-2007, 07:55.

Leave a comment:

• vwperformance
    replied

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by Taumas View Post
    dæven det er et av de råeste dahsbordene jeg har sett i hele mitt liv.. skulle bare hatt rattet i midten..da hadde det vært perfekt.. men det er vel en helsikkes jobb.. å som han Bøijnis sa : "virkeli en fryd å følge med på"..
    stå på videre mvh Thomas!
    heheh nå må ikke du sette meg på sånne ideer vært noe det men ser for meg jævlig mye arbeid..

Som jeg sa til Bjøijnis så bare vent til det som kommer bak kommer til å bli en clean look... ikke noe overdrevet men kommet til å matche dashbordet og dørene

Leave a comment:

• Taumas
    replied
    dæven det er et av de råeste dahsbordene jeg har sett i hele mitt liv.. skulle bare hatt rattet i midten..da hadde det vært perfekt.. men det er vel en helsikkes jobb.. å som han Bøijnis sa : "virkeli en fryd å følge med på"..
    stå på videre mvh Thomas!

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by Bøijnis View Post
    Jeg venter spent
    Det er bra

Leave a comment:

• Bøijnis
    replied
    Jeg venter spent

Leave a comment: