Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Vision: PRS Prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Du har ikke hørt med Nils og Mikael da? Eller er det uaktuelt med Strand-logoer på whippen?
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

    Comment


    • #92
      Originally posted by r3mark View Post
      Du har ikke hørt med Nils og Mikael da? Eller er det uaktuelt med Strand-logoer på whippen?
      har hintet frempå men blir kanskje enklere når bilen er ferdig.. holder på med den nå sveiser og banner

      Blir du med på ny verkstedet forresten? Det er lager over taket men de viste ikke om det kunne lagres så mye der da
      Last edited by D-vision; 13-01-2008, 15:07.

      Comment


      • #93
        Originally posted by D-vision View Post
        Blir du med på ny verkstedet forresten? Det er lager over taket men de viste ikke om det kunne lagres så mye der da
        Tror jeg kommer til å holde ut der jeg er foreløpig, jeg lovde nemlig Håkon å ikke være en av de som svikter med en gang og lager problemer med å skaffe nye "medlemmer" Egentlig er det helt greit inne hos oss, bare vi får fjerna de bilene som ikke skal være der og få rydda littegrann. Om det går i dass innerst der så er det jo mulig jeg kan bli støttemedlem hos dere
        Må få tilpassa og støpt om bagasjerommsveggene mine snart, så jeg kan begynne på den forbanna subben min *se fram til som et ork*
        Roar Sørlie
        Tlf 90127075
        Strandgata 26; mitt andre hjem :P

        Comment


        • #94
          Originally posted by r3mark View Post
          Tror jeg kommer til å holde ut der jeg er foreløpig, jeg lovde nemlig Håkon å ikke være en av de som svikter med en gang og lager problemer med å skaffe nye "medlemmer" Egentlig er det helt greit inne hos oss, bare vi får fjerna de bilene som ikke skal være der og få rydda littegrann. Om det går i dass innerst der så er det jo mulig jeg kan bli støttemedlem hos dere
          Må få tilpassa og støpt om bagasjerommsveggene mine snart, så jeg kan begynne på den forbanna subben min *se fram til som et ork*
          ja det er bare å si fra.. vi flytter ikke inn før slutten av mars.. er du hjemme?

          jeg har ihvertfall sveiset ferdig rammen til midtkonsollen legger vel ut bilder om noen dager..

          Comment


          • #95
            Kommer hjem i kveld en gang, er på Deep Shit Trym på trollfeltet pr skrivende stund.. Biltema åpner denne uka, right? Har ei vertøyvogn som må innredes
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075
            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

            Comment


            • #96
              Originally posted by r3mark View Post
              Kommer hjem i kveld en gang, er på Deep Shit Trym på trollfeltet pr skrivende stund.. Biltema åpner denne uka, right? Har ei vertøyvogn som må innredes
              Biltema åpner onsdag

              Comment


              • #97
                Originally posted by D-vision View Post
                Biltema åpner onsdag
                I'm on it! Har innkjøpslista klar
                Roar Sørlie
                Tlf 90127075
                Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                Comment


                • #98
                  Originally posted by r3mark View Post
                  I'm on it! Har innkjøpslista klar
                  Vært å handlet selv går med prosjektet ditt da? må lage deg en tråd du også

                  Comment


                  • #99












                    mere kommer i morgen
                    Last edited by D-vision; 03-12-2008, 02:50.

                    Comment


                    • Hei!
                      RÅ bil du bygger!! Er du fornøyd med lyden i PRSene?? Jeg har selv dette på bestilling nå!
                      Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

                      Comment


                      • Originally posted by oddove View Post
                        Hei!
                        RÅ bil du bygger!! Er du fornøyd med lyden i PRSene?? Jeg har selv dette på bestilling nå!
                        Takk Takk lyden er upåklagelig har kun grov stilt lyden..

                        Skal vel nedover til Anders på Installbay når jeg begynner å bli ferdig.. Justere resten med instrument.. tenkt deg å konkurrere i Emma?

                        Comment


                        • Virkelig et flott stykke arbeid!
                          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                          Comment


                          • Originally posted by sqwannabe View Post
                            Virkelig et flott stykke arbeid!
                            Takk Takk Håper da det blir bedre følg med i morgen

                            Er ihvertfall godt å komme igang igjen med bilen. Har vært alt for lang pause
                            Last edited by D-vision; 18-01-2008, 01:58.

                            Comment


                            • Vodka

                              Hvor har du fått laget etiketten på vodka flasken?

                              mvh

                              Comment


                              • Etiketten kommer nok fra etikettprodusenten som lager etiketter for Glen´s Vodka

                                Comment

                                Working...
                                X