Originally posted by Mr Golf 4
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
D-Vision: PRS Prosjekt
Collapse
X
-
Still opp i samme klasse som EA og " Focal will go under again,ass usually." hehe
Per
Leave a comment:
-
Jeg bare lurer, har du tenkt på lyd når du har bygd denne dasjen? (plassering og vinkling av mellomtonene) og fantes det ingen andre alternativer enn alcantara rundt instrumentpanelet?
6 alcantara fliser med klump skjøt rund der var vel ikke videre pent.. tips kan være søm?!
Plasseringen av mellomtonene vil jo gi deg en snever bredde, kunne vel like greit a satt soundblasteren mitt på dasjen?
Må si det er meget pent utført, en kul dasj for all del.. men har noen ting jeg ikke forstår helt.. will you be so kind to enlighten me?
Leave a comment:
-
Ser veldig bra ut! Mye byggebilder slik vi liker det.
Så langt ser dette ut til å bli et veldig bra bygg! Stå på videre..
Leave a comment:
-
Skal kommer mange bilder
Ny dag på verkstedet i morgen..
Kan ikke love bilder i morgen. Får se hvor mye jeg får gjort..
Leave a comment:
-
ikke med student stipend det der går:P hehe..
venter i spenning
vær flink med bilder da!^^
Leave a comment:
-
stilig prosjekt
noen som svir bankkortet?;P
kassa der så bra ut, men midt i? skal ha noe rundt da?
Leave a comment:
-
Dagens økt..
Bygging av subkasse... Ble 19+22mm Mdf..
Ny plassering som dere ser..
Ble 6lag i dag.. Blir noen lag til regner jeg med

Leave a comment:
-
Tja kanskje påtide å fortsette ;D
Vært veldig lei en stund.. Men har fått motivasjon til å fortsette igjen..
Bilen ble hellakkert i sommer. Det kjipe var at vinylen løsnet litt på dashbordet.. såååå da ble det å gjøre opp dashbordet for 3 gang eller no.. Gruet meg til lenge så valgte å ta meg fri fra bygginga..
Holder på å fikse dashbordet og trekker opp alt igjen.. noe småtteri skal bli gjort bedre.. Erfareringen har hjulpet meg til å bygge smartere.. (på tide) TIPS TIL ALLE NYE BYGGERE: Tenk grundig igjennom hva du vil gjøre.. Tegn gjerne ned ideer og ikke minst SPØR og se hva andre har gjort inne på forumet..
Det nye som blir til meg:
baksetene dritter jeg i.. sitter ikke baki der og det er heller ikke noe familiebil. lavt og upraktisk er det også..
Subben blir flyttet fremover.. kommet til å ligge nede istede for å stå oppreist..
Orginalt interiør:

Det jeg har bygget:

kommer ikke noen bilder de første dagene ettersom jeg holder på med det jævla dashobrdet
Stay tune
Last edited by D-vision; 13-01-2009, 03:56.
Leave a comment:
-
Jeg skal...ikke
Danm, får ikke med meg noe jeg i år, bare sitter på jobb og bestiller ting og tang til anlegget :P
Leave a comment:
-
Da er anlegget oppe å går og klar til en liten tur til molde i morgen kveld
Flere som skal til molde i morgen?
Leave a comment:

Leave a comment: