Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Vision: PRS Prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Blir bra bilen din daniel! Gleder meg litt til vi begynner på passaten ;P

    Comment


    • #47
      ja skal få til noe i din å men må tenke ut hvordan vi skal klare å bygge inn alt du ska ha..

      Comment


      • #48
        trekt opp rammen som går rundt instrumentene i alcantara.. Stor takk til min tante for sying.. den dagen jeg har klart å syd noe slik heheh

        trekkingen klarte jeg selv men litt rynker ble det i svingene.. men jeg er stor fornøyd med resultatet.. døm selv..



        Comment


        • #49
          brukt varmluftpistol?
          Focal
          Mosconi
          Pioneer

          Comment


          • #50
            Hjelper vel lite på alcantaraen?
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #51
              Originally posted by Bøijnis View Post
              brukt varmluftpistol?
              nei det hjelper lite på alcantara som Typhon sier.. Tanta mi er utdannet designer og har syd det så bra at det var ikke så veldig vanskelig for meg.
              Alcantara er minimalt tøylig så det ble noe banning en stund men dæven det gikk

              Comment


              • #52
                Dagens update så langt..

                jeg er ikke akkurat verdens beste sveiser men det ble da sterkt nok





                kommer vel flere bilder senere i kveld.. noe sveising gjenstår enda..

                Comment


                • #53
                  Da er rammen ferdig.. da blir det å bygge videre i morgen..







                  Comment


                  • #54
                    lite fart på denne tråden men men..

                    bestilt opp justerbart senkesett fra Tein.
                    Tein Super Street

                    Anders har gjort en knall jobb med dørene




                    Ellers har jeg funnet felgene jeg skal ha.. Ble TSW Kalayami Krom 19"



                    si fra om det er noe dere ikke liker..
                    Last edited by D-vision; 31-05-2007, 16:50.

                    Comment


                    • #55
                      Dette begynner å bli virkelig bra, moro å se dette ferdig en gang
                      Men de felgene der begynner vel å bli litt oppbrukt?? Det finnes jo så mye annet å velge imellom
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by InstallBay View Post
                        Dette begynner å bli virkelig bra, moro å se dette ferdig en gang
                        Men de felgene der begynner vel å bli litt oppbrukt?? Det finnes jo så mye annet å velge imellom
                        vel med tanke på alt annet som skal gjøres med bilen utvendig etterhvert så passer det med disse krom felgene

                        blir lakkert etterhvert i noe spesielt men det blir ikke før etter sommeren trur jeg. kanskje i august

                        Comment


                        • #57
                          velvel.. ikke sikkert jeg orker å legge ut bilder av dette prosjektet i fremtiden. virker ikke som det er noe interesse for det her..

                          er ihvertfall lyd i bilen nå. var på rudskogen med den også. anders grov justerte litt.. spiller ganske greit nå. resetn av justeringen blir når den er ferdig...

























                          Comment


                          • #58
                            Dette ser kjempebra ut!

                            Hvorfor tror du det er lite interesse for dette prosjektet her?

                            Om du legger merke til noe, så er det på de minst seriøse prosjektene det blir bablet mest, på seriøse prosjekter er det ikke alltid folk "tør" å svare på en måte. Jeg legger for min del sjelden inn kommmentarer på prosjekttråder. Liker best å myse og kikke, noe som andre også sikkert gjør
                            Honda Civic
                            Audison Thesis

                            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by RiZLa View Post

                              Om du legger merke til noe, så er det på de minst seriøse prosjektene det blir bablet mest, på seriøse prosjekter er det ikke alltid folk "tør" å svare på en måte.
                              Kanskje du skulle endre seriøs til ambisiøs? Litt kjedelig for dem som bygger rimelig og enkelt å bli kalt mindre seriøs................ kanskje. Hvor seriøs man er bør ikke måles i størrelsen på lommebok, eller graden av ombygging........Enig?



                              Ellers syntes jeg det ser veldig spennede ut dette prosjektet. Håper virkelig det kommer flere bilder.

                              mvh

                              Glenn
                              Glenn Solie

                              Frittstående konsulent

                              Comment


                              • #60
                                Bare se i tråden min; lite med svar, men egentlig ganske mange innom og bare titter. Synes DET er moro jeg

                                Jeg håper og på flere bilder av dette prosjektet! Kanskje en prøvelytt en gang i fremtiden og om det er mulig
                                Mvh Tony
                                - The only road to take is perfection itself

                                Comment

                                Working...
                                X