Men trenger seriøst en pause nå,har blitt litt for mye bilstereo de siste årene nå.monoforsterkeren er mest sansynlig solgt,men lurer litt på og beholde subbene til sommeren hvis jeg ikke får en ålreit pris for de, og kanskje gjøre ett skikkelig comeback med en annen bil hvor jeg får plass til stooooor kasse.Prøvde det umulige i denne bilen jeg har drivi med nå så ble litt lei hele greia.For jeg vet hva disse subbene er i stand til med stor nok kasse som jeg hadde i renaulten,og da er det ikke noe morro og høre det spille dritt som det gjorde i denne bilen pga for liten kasse.Så jeg får gå litt i tenkeboksen jeg nå.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lasse's Toyota Hilux
Collapse
X
-
Gøy og se at folk er så ivrige på prosjektene mine
Men trenger seriøst en pause nå,har blitt litt for mye bilstereo de siste årene nå.monoforsterkeren er mest sansynlig solgt,men lurer litt på og beholde subbene til sommeren hvis jeg ikke får en ålreit pris for de, og kanskje gjøre ett skikkelig comeback med en annen bil hvor jeg får plass til stooooor kasse.Prøvde det umulige i denne bilen jeg har drivi med nå så ble litt lei hele greia.For jeg vet hva disse subbene er i stand til med stor nok kasse som jeg hadde i renaulten,og da er det ikke noe morro og høre det spille dritt som det gjorde i denne bilen pga for liten kasse.Så jeg får gå litt i tenkeboksen jeg nå.
-
Jeg tror han finner gløden igjen.
Du har prøvd og selge mye av det du har tidligere, men plutselig er det ikke til salgs lengre :P Just sayin
Leave a comment:
-
håper du finner gleden av dette igjen jeg også. for har vært morro og følge med på di overkill prosjektene dine.hehe
morro med noen som tar det helt ut
mvh kim
Leave a comment:
-
seriøst? etter at du har mekka kassa og alt ? :P
Det var kjipt ! Håper du finner gnisten igjen !
Leave a comment:
-
Ja gjør nok det,interessen for bilstereo har bare blitt dårligere for hver dag som har gått så da er det like greit og kvitte seg med det.skal fortsatt ha alt som er i dørene,blir alt som har med bassen og gjøre som jeg skal selge.så hvis noen trenger batterier 18 tommere eller monoforsterker så bare si ifra.har også ett helt rom fult av koblingsutstyr og kabler.
Leave a comment:
-
Selv skal jeg investere i en Fi BTL N3, lurer på hvordan det kommer til å spille i en liten Mazda 323f
Leave a comment:
-
Har fjerna hele baffelen og lagd ny,så kasse blir helt lik bare med ny baffel.Har vært litt stille her i det siste,men kommer updates og bilder når jeg har fått in subbene og forsterkerene.Originally posted by ThomasEK View PostHar du bare tetta Bassrefleks hullet da eller? Samme størrelse på kassa?
Leave a comment:
-
Har du bare tetta Bassrefleks hullet da eller? Samme størrelse på kassa?
Leave a comment:
-
Har testet litt forskjellig her nå.4stk i porta kasse blir det ikke,pga at det ble for lite volum.har testet 2stk og da spilte det 152db 29hz,men syns ikke lyden ble no bra.så nå skal jeg teste 4stk i lukka kasse og se hvordan det blir.og når jeg har gjort det kommer det litt updatesOriginally posted by brorendin View Postja ? kommer du noen vei ? hehe.. du får ta en tyr på hytta når bilen er ferdig så jeg kan få høre hehe
Last edited by Talaboy; 13-12-2011, 21:10.
Leave a comment:
-
ja ? kommer du noen vei ? hehe.. du får ta en tyr på hytta når bilen er ferdig så jeg kan få høre hehe
Leave a comment:

Leave a comment: