Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 - Familiebilen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stianfuruseth
    replied
    Har gjort en ørliten forandring i bagasjen
    Dekslet trengte festeordning, ett av festene sitter her:

Laget ett deksel for å dekke til:

På med dekselet:

og litt random bilder

Med lysene på:

Det jeg har trukket alt med er forøvring klin lik skinnpanelen på dørtrekket, setene osv. Så det passet utrolig bra

Leave a comment:

• Ole-mann
    replied
    Jeg synes det ble drit pent Stian, ser veldig clean ut
    kunne blitt kult og gravere RE i glasset ja sånn som GENEXXA sier, jeg har graverings utstyr jeg

Ole

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Originally posted by stianfuruseth View Post
    dæven så mange hyggelig tilbakemeldinger tusen takk

Jeg ønsker vel å merke ikke noe MER baki der, tenkte evnt å gjøre dekselet litt mer spennende, litt annen utskjæring etc. Men kanskje å skifte belysningen på distr.blokka og forsterker til rødt? siden det er rødt lys i resten av bilen?
    Det er bare hyggelig vettu.

Synes dekselet er veldig fint jeg, men å skifte til rød belysning høres ut som en idé ja. Også skaffe skikkelig glass...

Leave a comment:

• stianfuruseth
    replied
    dæven så mange hyggelig tilbakemeldinger tusen takk

Jeg ønsker vel å merke ikke noe MER baki der, tenkte evnt å gjøre dekselet litt mer spennende, litt annen utskjæring etc. Men kanskje å skifte belysningen på distr.blokka og forsterker til rødt? siden det er rødt lys i resten av bilen?

Et annet spørsmål, jeg har litt begrenset økonomisk sett. Men om jeg vil kjøpe noen pakker til med dempematter, hvor burde jeg evnt legge det?

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Originally posted by stianfuruseth View Post
    Da er anlegget baki så og si ferdig

Mangler festebrakett for dekselet samt plexiglass foran forsterkeren.

Men jeg merker at jeg ikke er 100% fornøyd, ble det litt kjedelig kanskje? Lurer på å lage ett nytt deksel men med litt annen utskjæring, kanskje uten metallista? Noen som har noen artige ideer jeg kunne prøvd meg på? selve plasseringen av forsterker og sub vil jeg ha der de er nå vel å merke
    Hvordan kan du ikke være fornøyd med det der? Ser jo strøkent ut. Nice work

Leave a comment:

• Miniboom
    replied
    Veldig fint! Lenge siden det har dukket opp et ferdig prosjekt med såpass bra finish her, så dette er en inspirasjon for å få ut finger'n selv.

Jeg ville brukt vanlig glass, og lagt et lag med lys eller helt transparent film på baksiden. Da kan det knuse så mye det vil, uten at du får noe glassbiter noe sted. Sjansen for at det knuser er jo ikke størst, men greit å være sikker på at man ikke får bittesmå glassbiter overalt om det skulle skje.

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    Syns dette ser både vell gjennomført og veldig kreativt ut.

Om du på død og liv må gjøre noe mer baki, så kanskje en sort folie på baksiden av glasset, som dekker over mellomrommet mellom forsterker og distribusjoneblokk. Kanskje bytte ut diodene i blokka og et par røde dioder som bakgrunnsbelysning på forsterkeren?

Alt i alt, syns jeg dette ble knalltøft!

Leave a comment:

• Vinje
    replied
    Ble bra det der ja

Leave a comment:

• Judys Bilstereo
    replied
    nå er det vel delte meninger om man bør bruke herdet glass el ikke. Jeg ble heller anbefalt å gå opp ett par mm og bruke vanlig glass. Mye rimligere og pulivriseres ikke hvis det skulle ryke, noe herdet glass gjør...
    Men resultatet av arbeidet her ble bra
    Last edited by Judys Bilstereo; 15-02-2011, 21:28.

Leave a comment:

• GENEXXA
    replied
    Husk herdet glass
    Kanskje gravere RE Audio i glasset og lyse det opp med led eller neonlys om du syns det ble for dølt?

Jeg syns det ble bra slik som det er nå.

Leave a comment:

• Jan-Erik123
    replied
    Utrolig pent arbeid, det der så strøkent ut!
    Kudos til deg

Leave a comment:

• Akilles
    replied
    Ble pent dette
    Flott opplegg

Leave a comment:

• stianfuruseth
    replied
    Originally posted by simso View Post
    synes dette blir bra jeg, men burde bruke vanlig glass framfor plexiglass, da dette får fort riper
    takk for det da skal jeg gå for vanlig glass

Leave a comment:

• simso
    replied
    synes dette blir bra jeg, men burde bruke vanlig glass framfor plexiglass, da dette får fort riper

Leave a comment:

• stianfuruseth
    replied
    Da er anlegget baki så og si ferdig

Mangler festebrakett for dekselet samt plexiglass foran forsterkeren.

Men jeg merker at jeg ikke er 100% fornøyd, ble det litt kjedelig kanskje? Lurer på å lage ett nytt deksel men med litt annen utskjæring, kanskje uten metallista? Noen som har noen artige ideer jeg kunne prøvd meg på? selve plasseringen av forsterker og sub vil jeg ha der de er nå vel å merke

Leave a comment:

Working...
X