Announcement

Collapse
No announcement yet.

2006 Golf V med DLS-anlegg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Absolutt ingen som blir sett ned på i EMMA Alle er hjertelig velkomne, og jo flere vi er sammen o.s.v.

    Ser frem til å se deg i neste års sesong!
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #17
      Da har det kommet litt godsaker! Og her er noen bilder jeg tok kjapt og gæli i dag tidlig...

      ::























      Comment


      • #18
        Ser veldig fine ut. Grattis
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

        Comment


        • #19
          Ser du har en 5-kanaler og en 2-kanaler her. Hvordan har du tenkt å koble opp alt?

          Utrolig fete produktbilder du har der da Nam!
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #20
            Fine komponenter ja, og spennende med dome mellomtone.
            Bmw e34 520:
            Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

            Comment


            • #21
              Ja, gleder meg veldig til å begynne og sette i sammen dette! Bestilling av vannskjæring/eloksering + div blir forhåpentligvis gjort i løpet av kommende uke...

              Ehhm, ja, hvordan jeg skal koble det opp ja... Det er det jeg lurer på også, har jo prosessoren til alpine, front/rear/sub. Håper jeg kan kjøre den på frontsettet og at spillerens sub-utgang kan brukes til sub. Har jeg tidskorrigering på frontsettet behøver jeg strengt talt ikke det på sub, heller justere fronten i forhold til subben... Skulle ikke spillerens sub ut funke ved bruk av prosessor kommer jeg til å kjøre subben sammen med 6,5" i dør, med ampen's innebygde filter, og bruke faseforskyvninga til å korrigere lydbildet med, siden den er trinnløs.

              Noen andre gode forslag eller tips, så trenger jeg det mer enn gjerne!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Tony View Post
                Utrolig fete produktbilder du har der da Nam!
                Takk, det er litt gøy i tillegg, og ser mye bedre ut.. Så har man mulighet(og interessen) så blir det sånn!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Tony View Post
                  Ser du har en 5-kanaler og en 2-kanaler her. Hvordan har du tenkt å koble opp alt?

                  Utrolig fete produktbilder du har der da Nam!
                  Tror han kunne trengt en Audison 6kanaler!

                  Noen som har litt fotointeresse her ja? Bra bilder! Bare å fortsette altså, nå forventer vi like mange bilder hver gang
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ugn View Post
                    Tror han kunne trengt en Audison 6kanaler!

                    Noen som har litt fotointeresse her ja? Bra bilder! Bare å fortsette altså, nå forventer vi like mange bilder hver gang
                    Heheh, mye man kunne trengt... :P

                    Har litt fotointeresse ja, litt over det normale tipper jeg man kan si! Akkurat bestilt storformatskriver... :P Men det er jo jævla gøy da! Så tipper av produkter så blir det nok slike bilder... Av bilen og bygginga blir det nok ratt litt mer mobilbilder og sånn, men det er fordi det er litt lettere!

                    Noen som btw veit hvor man skaffer sånne rør man kan bruke til subben?! Kromma eller sølv eller hva det nå er, subben blir slående nedover, så tenkte å ha noe rør som kommer oppover langs "røret" subben blir slående ned i. Kabler blir så slaskete da liksom...

                    Comment


                    • #25
                      Noen bilder av ampene!

















                      Comment


                      • #26
                        Kjempe morsomt at noen andre bruker DLS komponenter, bruker nå bare DLS til frontsettet jeg, så da blir d litt ekstra morro at noen løper lina litt lengre
                        Ronny Karlsen
                        02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                        96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                        Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                        Comment


                        • #27
                          Heh, ja, planen er fort vekk at bilen også skal brukes litt for å promotere DLS i norge, da det er jo veldig gode komponenter! (....og veldig lite brukt her i landet) Etter at jeg har fått detta i finga synes jeg ikke kvalitetsfølelsen er blitt mindre...

                          Ser forøvrig ut til at det ratt blir 2x 6,5 gothia i dørene.......

                          Er det noen som har noen gode tips angående et frontsett i dørene på en golf 5 da? Altså, noen som har bygd om totalt? Leiter og leiter, men finner ingen som har gjort det, eller bilder av det for den saks skyld...

                          Comment


                          • #28
                            DLS bruker jeg fordi jeg er meget fornøyd med det, skulle vært fler med DLS ja,er jo et meget bra merke, men lurer veldig på åssen den domen du bruker låter, jeg bruker et par UP2,5 og de låter faktisk veldig bra, syns iværtfall jeg
                            Ronny Karlsen
                            02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                            96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                            Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                            Comment


                            • #29
                              bra å høre gode erfaringer med DLS! Sånt liker jeg... :P

                              Har blitt en liten forandring i anlegget mitt da, 1 ekstra 6,5" gothia i hver dør foran, pluss 2x12" nobelium i stedet for én...

                              Comment


                              • #30
                                Er nå en del år frontsettet mitt da, så hvordan d er i forhold til ditt aner jeg ikke. ja vil vel bli både god midbass og djupbass hos deg da, men legg litt arbeid i d
                                Ronny Karlsen
                                02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                                96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                                Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                                Comment

                                Working...
                                X