Meget interessant forslag! Bare se om man kan finne noe som rommer en 50mm2 strømkabel

Fikk den til slutt gjennom ved bruk av litt Zalo. Neste problem var å få den inn ved føttene da gummistrømpen på denne siden var sinnsykt trang. Litt Zalo måtte til slik at ledningsbunten gikk an å presse ut, og jeg fikk dermed en liten åpning hvor kabelen kunne presses inn. Dette fant jeg ut først etter at jeg hadde demontert store deler av deksel osv. over føttene på førersiden... Og som om ikke det skulle være nok sleit jeg lenge med å få festet låseknappen til låsestaget siden Citroën har laget en helt tullete løsning på dette!

Litt flere bilder kommer i løpet av morgendagen forhåpentligvis, var travelt opptatt i går med grensehandel på dagen og personalfest på kvelden 
Blev hur bra som helst! Rett type blir nok bestilt snart..
Har montert og stilt inn etter mine preferanser. Etter en liten lydsjekk virker alt å være i orden, men har enda ikke merket en veldig lydmessig forbedring. Kanskje det kommer etter mer lytting. Uansett, takk til Installbay Sør for knallpris på utstillingsforsterkeren deres 

Comment