Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gooner87's Audi A3 1,8TQ 2000 modell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Post bilde av heile bilen utvendig og Har A3 og

    Comment


    • #17
      Fikk du satt på dekslene? Ble fint da tenker jeg. Hvordan ser du for deg diskanthusa på dashbordet ditt? Du har jo ett ganske flatt og fint dashbord hvertfall.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #18
        Originally posted by gooner87 View Post
        Bruker den orginale kanalen for få inn kald luft som går inn iskjermen og videre ned.

        regner med at dette er et tørt filter,og ikke et som er innsatt med olje?
        volvo s60
        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
        Member of VW Audi Club Norwegen

        Comment


        • #19
          Originally posted by tobzen View Post
          Post bilde av heile bilen utvendig og Har A3 og
          Legger ut bilde imorgen. må få tatt noen bilder

          Originally posted by TakeTheTime View Post
          Fikk du satt på dekslene? Ble fint da tenker jeg. Hvordan ser du for deg diskanthusa på dashbordet ditt? Du har jo ett ganske flatt og fint dashbord hvertfall.
          Har ikke fått gjort noe som helst. Fikk hentet dekslene på Mandag. Har fått en kul i fotsålen. Klarer nesten ikke å gå på foten. Vet ikke hva jeg har gjort. Våknet opp med en kul under foten.

          Originally posted by phoenix gold View Post
          regner med at dette er et tørt filter,og ikke et som er innsatt med olje?
          Jepp er et tørt filter. Lærte meg en lekse på min forrige bil, monterte et oljet Green filter. Byttet luftmassemåler to ganger i løpet av to uker.
          Last edited by GENEXXA; 04-08-2010, 08:44.

          Comment


          • #20
            Noen bilder av bilen:











            Comment


            • #21
              Det er en tøff A3 det der!
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • #22
                Originally posted by TakeTheTime View Post
                Det er en tøff A3 det der!
                Tusen Takk

                Comment


                • #23
                  Jeg har lyst på.. Audi - A3/A4 - 1.8T - Quattro.. Så god smak må det sies at du har!
                  (nå skal jeg også sies at jeg har lyst på.. åttåførti biler, men Audi er en av de )
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ugn View Post
                    Jeg har lyst på.. Audi - A3/A4 - 1.8T - Quattro.. Så god smak må det sies at du har!
                    (nå skal jeg også sies at jeg har lyst på.. åttåførti biler, men Audi er en av de )
                    Takk ugn

                    Enig i at det er mange biler man skulle gjerne hatt

                    Trenger litt hjelp med å velge folkens:

                    Hvilken av disse ville dere ha valgt?





                    eller



                    Ikke gjør dette om til en diskusjon, vil bare ha deres mening om hva som vil se bra ut

                    Comment


                    • #25
                      Øverste uten tvil, minst jalla

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by KnutR View Post
                        Øverste uten tvil, minst jalla
                        Enig, billigdesginet LED-lamper er det nok av civicer og golfer som har
                        De to øverste (for de er like, right?) virket ganske like de orginale, bare sotet.. det er btw noe du kan gjøre selv også, kjøpe sotingsspray på biltema eller et annet sted og spraye løs selv Kan bli meget pent!
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • #27
                          Den øverste så meget bra ut, Azhar! Hva er prisen?
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • #28
                            Takk til KnutR, ugn og TTT.

                            Da blir det de øverste.

                            De to øverste bildene er like. Man kan bruke solfilm eller spray, vil ikke det i tilfelle dem merker det ved neste eu-kontroll. Har skjedd meg tidligere

                            Prisen på de øverste er 2000kr i hos NBF, men kjøper via ebay. Da koster dem meg 800kr.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by gooner87 View Post
                              Man kan bruke solfilm eller spray, vil ikke det i tilfelle dem merker det ved neste eu-kontroll. Har skjedd meg tidligere
                              Brent barn skyr ilden
                              Men for den prisen så var det jo ikke såå ille, man kan jo på sikt selge enten orginalelyktene eller de sota også.. ikke den dummeste invisteringa da (viktig å overbevise seg selv..)
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by ugn View Post
                                Brent barn skyr ilden
                                Men for den prisen så var det jo ikke såå ille, man kan jo på sikt selge enten orginalelyktene eller de sota også.. ikke den dummeste invisteringa da (viktig å overbevise seg selv..)
                                hehe, du sier noe. Ikke vits i å utsette seg for noe sånt hvor dem går gjennom hele bilen grundig hvis dem får øye på sotabaklykter.

                                Syntes det var en grei pris og som du sier kan jeg jo selge orignallyktene etterhvert.

                                Har du lest PM'en jeg sendte deg?

                                Comment

                                Working...
                                X