Announcement

Collapse
No announcement yet.

autod: Pioneer ODR Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Jonny.B View Post
    jeg ble faktisk irritert når jeg bladde i dokkis permen,gutten er ikke helt god.
    Hehe...kanskje ikke så rart når han så si har vel bodd i den bilen når han bygge den

    At han ikke er "helt god" er vel ikke no nytt, kjem vel av for mye "sniffing" av al den gode støpingen han drev med der.... Da satte det vel i gang haug med "gale planer" i hodet hans ang BMW`n...

    Blir bare sliten å se på byggebildene av BMW`n jeg...hihih

    MEN ting som er SIKKERT er at han Anders er en utrolig hyggelig , grei kar. Alltid hjelpsom og hyggelig å handle med..

    Comment


    • Originally posted by Soundboy View Post
      :
      MEN ting som er SIKKERT er at han Anders er en utrolig hyggelig , grei kar. Alltid hjelpsom og hyggelig å handle med..
      Helt enig! BMW bygget tror jeg det er svært få som skjønne omfanget av, selv om de ser aldri så mye på bildene...

      Vi må bare passe på å ikke slite han helt ut med spm til alle døgnets tider...
      Pioneer PRS

      Comment


      • Originally posted by Chasin View Post
        Helt enig! BMW bygget tror jeg det er svært få som skjønne omfanget av, selv om de ser aldri så mye på bildene...

        Vi må bare passe på å ikke slite han helt ut med spm til alle døgnets tider...

        Jepp , vi må nok passe oss litt ja ang det... Skal innrømme at hender av og til kommer noen mailer SÅ da MÅ han bare melde fra når det evt sku bli for mye

        Comment


        • hehe, dette ser jeg frem til! når bildene av beemeren dukket opp må jeg inrømme at jeg ble dårlig! bare å se på siste bildet der front fangeren er av, batterier på rekke og rad, bare det å komme på den ideen....

          Comment


          • Originally posted by autod View Post
            kommer nok et nytt bygg til sommeren ja, men uten noe spes stereo BMW`n havnet i Namsos ja den var ganske særegen på den tiden den bilen, men det er synd ingen vet hvor mye arbeid det egentlig lå bak den bilen....
            men noen av OSS kan faktisk fatte at d ikke var så rent lite slit med den bilen, jeg vetta faen hvor mye jeg har studert bildene i bilsport bladet, for ALLE detaljene i den er helt sanseløse Anders (HVOR FOR DU ALLE DINE IDEER FRA) men nå hadde dem ikke allverden med bilder dær, og jeg skulle gjerne hatt bilder av oppbyggingen av den bilen da jeg selv har en gammel E34 TDS + jeg ELSKER den bilen
            Ronny Karlsen
            02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
            96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
            Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

            Comment


            • Originally posted by Chasin View Post
              Vi må bare passe på å ikke slite han helt ut med spm til alle døgnets tider...
              Det er flere enn Anders som setter pris på at han ikke "Plages" til alle døgnets tider med bilstereoprat. Å være orakel er bare deltidsjobben hans
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • så bildene av BMW'n nå, ikke sett de tidligere etter hva jeg vet. Men i allefall, ikke så vanskelig å se at dette bygget har tatt endel timer og er veldig ordentilig utført skulle ønske jeg hadde tid/penger/ork til å gjøre det samme.. for ikke å si kunskap og "skill"
                Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                Comment


                • han er bare gal enkelt å greit
                  øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                  Comment


                  • Originally posted by lui View Post
                    han er bare gal enkelt å greit
                    gal nei, men j.... flink
                    Ronny Karlsen
                    02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                    96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                    Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                    Comment


                    • når man da gjøre om lukket kasse til 6.5"ene over til portet kasse skal da ikke "volumet" bli større eller funka det helt topp ang disse Odr 6.5" elementene ?

                      Eller tar jeg helt feil ang her ?

                      Comment


                      • Originally posted by Soundboy View Post
                        når man da gjøre om lukket kasse til 6.5"ene over til portet kasse skal da ikke "volumet" bli større eller funka det helt topp ang disse Odr 6.5" elementene ?

                        Eller tar jeg helt feil ang her ?
                        som regel blir en portet større en en lukket kasse ja.

                        Comment


                        • Originally posted by Soundboy View Post
                          når man da gjøre om lukket kasse til 6.5"ene over til portet kasse skal da ikke "volumet" bli større eller funka det helt topp ang disse Odr 6.5" elementene ?

                          Eller tar jeg helt feil ang her ?
                          kanskje kassa var for stor lukket?

                          jeg kan i hvertfall bekrefte at denne løsninga funker meget bra, lyden i denne civicen er en fryd for øret.
                          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                          Comment


                          • Originally posted by Erik André View Post
                            kanskje kassa var for stor lukket?
                            Den lukkede kassa var en god del større enn nødvendig, så du har forsåvidt rett.

                            Mvh
                            Dag Johansen
                            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                            Comment


                            • kassene jeg laget er egentlig for små til elementene, ifølge gutta i japan som lager dette skal de ha 25liter stk.. men det funker ikke, det Dag fant ut var vel et helt annet volum, men uansett så er nok en portet kasse ennå bedre synes jeg, å de som har hørt det kan sikkert bekrefte det..

                              Comment


                              • Ok.... så slik di er i bilen din nå Autod , er dem på 18liter portet ?

                                Var dem portet når jeg hørte bilen i sommer på Gjøvik ? Eller hadde du ikke kommet så langt da ?

                                Hva er din erfaring ang dem , har du prøvd dem i form for uten kasse under dem ?

                                å montere 6.5" på dash`n gir vel ikke det samme som å montere dem i dørene. Jeg tenker mest da på pga døra er litt mer tettere enn under et dashbord slik at elementene får mer tilnærmet "kasse" i dørene eller tar jeg da helt feil..?

                                Comment

                                Working...
                                X