Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstereobygging i bergen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilstereobygging i bergen

    Hei tenkte å ligge ut en link til de som er intr.


    http://jebbygg.no/
    2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

  • #2
    Nice! Er det snakk om et større firma med flere ansatte og jevn kundestrøm, eller er det mer "privat" drevet av interesse med en og annen installeringsjobb? Hvordan er det å jobbe profesjonelt med slikt?

    Kan være interessant og høre da dette faktisk er en av de jobbene jeg tror jeg kunne tenke meg, selv om jeg ser for meg at det er veldig få av slike i landet. I motsetning til mange andre som installerer stereo med hastverk for å få det gjort, så liker jeg selve byggingen, selv om jeg ikke har gjort så veldig mye av det enda..

    Om du har tid og lyst til å svare så hadde det vert flott

    Det set også ut til at dere gjør kurrant arbeid!

    Comment


    • #3
      Hei.

      Dette er en kamerat av meg som har startet dette sammen med sin kamerat,det er kun de to som driver det sammen,de har begge drevet med selvbygging lennge og vunnet noen priser.

      Hvordan kundestrøm de har vet jeg ikke,har ikke spurt om det.

      De holder for tiden på og bygge to biler som skal stille 20mai på vårmønstringen i Bergen ved lagunen så er bare og komme og se.

      Hvordan det er å drive med dette kan jeg ikke svare på da jeg ikke vet,men kunne godt ha drevet med det selv hadde jeg kunnet.

      Håper dette ga deg noe svar
      2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

      Comment


      • #4
        flott at folk enda tørr å satse, kjenner dessverre alt for mange, som også har vært norgesmestre osv som ikke har klart å la hjulene gå rundt over litt tid. Er for lite salg til for lav margin på mye dessverre..

        Comment

        Working...
        X