Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gatebilfestivalen i Surnadal 1. August 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by thomasekeli View Post
    Hehe, ja.. Du sier noe. Bortkasta penger av posten å dekorere postbilene også da.. Jeg vet jo hvem som kommer med posten
    hehe..
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

    Comment


    • #17
      Originally posted by r3mark View Post
      Idiotiske stickere som "Vectra" i bakruta på en vectra er unødvendige. Vi ser liksom at det er en vectra... Jeg visste IKKE at Bjørnstad hadde den GTR'n for å si det sånn, forstår de godt jeg
      Ditto!
      Pen dekor på en tøff bil, GOD reklame. Hvordan skulle jeg ellers visst at det var de som hadde den bilen?
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #18
        "Nei, jeg tror ikke jeg gidder å henge opp skilt i butikken om hvilken butikk jeg har jeg, alle vet jo det uansett"

        Eller ikke. Hvorfor har vi reklame? Jo, for at folk skal legge merke til oss, for at folk skal skjønne hva vi driver med, for at folk skal vite hva/hvem vi representerer i den daglige/ikke-daglige hverdag.

        Uten reklame ville verden vært et trist sted tror nå jeg

        Og, når vi vinkler det slik, så tror(vet) jeg også at Defus skjønner motargumentene våres

        Men for all del, den som er mer enn middels opptatt av biler og gjerne litt sprekere biler, vet at det er Bjørnstad Bil sin Skyline. Men er også greit at alle andre får vite det, om de skulle se den i et blad, på en video, i virkeligheten og så videre og så videre

        ____________
        Nattens ord.

        J.T.
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #19
          Originally posted by Typhon View Post
          Ditto!
          Pen dekor på en tøff bil, GOD reklame. Hvordan skulle jeg ellers visst at det var de som hadde den bilen?
          Bah.. Du kunne jo begynt å lese litt nyheter
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #20
            Originally posted by J.T. View Post
            "Nei, jeg tror ikke jeg gidder å henge opp skilt i butikken om hvilken butikk jeg har jeg, alle vet jo det uansett"

            Eller ikke. Hvorfor har vi reklame? Jo, for at folk skal legge merke til oss, for at folk skal skjønne hva vi driver med, for at folk skal vite hva/hvem vi representerer i den daglige/ikke-daglige hverdag.

            Uten reklame ville verden vært et trist sted tror nå jeg

            Og, når vi vinkler det slik, så tror(vet) jeg også at Defus skjønner motargumentene våres

            Men for all del, den som er mer enn middels opptatt av biler og gjerne litt sprekere biler, vet at det er Bjørnstad Bil sin Skyline. Men er også greit at alle andre får vite det, om de skulle se den i et blad, på en video, i virkeligheten og så videre og så videre

            ____________
            Nattens ord.

            J.T.
            joda, jeg har bestandig skjønt motargumentene deres, for jeg har faktisk gått litt markedsføring, og ut fra et pragmatisk tankesett er det viktig å ha slike stickers på bilen, men ut fra estetiske/personlige meninger mener jeg fortsatt at den skyline'n er besudlet på en måte som krever at bilen blir gitt til meg og eieren kjølhalt
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

            Comment


            • #21
              Jonny Ulvund har my bilda trur e

              Comment


              • #22
                var han edru nok til å ta bilder? kan ik eg hugse iallefall

                Comment


                • #23
                  Originally posted by bassdal View Post
                  var han edru nok til å ta bilder? kan ik eg hugse iallefall
                  du var ikke edru nok til å huske
                  MVH, Øivind Sandvik
                  sigpic
                  www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                  www.sandviksbassogbongel.com

                  Comment

                  Working...
                  X