Announcement

Collapse
No announcement yet.

Facebook gruppe for forumet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dBcompaniet View Post
    Ser ikke helt poenget i det egentlig, annet enn å lage en rask side hvor folk kan finne en link hit f.eks...
    Sier han som har egen Facebook side for dBcompaniet:P Synes all publisitet er god publisitet. Å fronte dette foruemet på andre plasser er positivt mener jeg!

    Mvh.
    Aleksander
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #17
      Originally posted by PikoFlex View Post
      Sier han som har egen Facebook side for dBcompaniet:P Synes all publisitet er god publisitet. Å fronte dette foruemet på andre plasser er positivt mener jeg!

      Mvh.
      Aleksander
      Hehe, litt owned, nils?

      Men han driver med salg han vettu, men er absolutt enig. Fint å øke mangfoldet og kunnskapen her på forumet. Bilstereonorge er meget stort og bra til å være så lite land, og hadde jo derfor vært meget fint å få inn flere brukere her på forumet. Lærdom om emnet er jo det gøyeste med bilstereo
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Digital Designs Norge View Post
        Hehe, litt owned, nils?

        Men han driver med salg han vettu, men er absolutt enig. Fint å øke mangfoldet og kunnskapen her på forumet. Bilstereonorge er meget stort og bra til å være så lite land, og hadde jo derfor vært meget fint å få inn flere brukere her på forumet. Lærdom om emnet er jo det gøyeste med bilstereo
        Helt enig for dette trengs. Mange uvitne sjeler ute i norge som fortsatt sverger til Rockford.
        Pioneer - Hertz - Zealum
        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

        Comment


        • #19
          Originally posted by Digital Designs Norge View Post
          På Bilstereoforumet.no er dyktige mennesker fra hele Norge samlet, blandt annet for å selge, kjøpe, diskutere, lære og lære bort kunnskaper innen bilstereo og multimedia for bil.
          [Pirke modus]:
          jeg stussa litt på att du sat selge som første punkt, og diskutere/lære/lære bort som 3/4/5...
          er vell ikke først og fremst om selge/kjøpe?

          [/Pirkemodus]

          Comment


          • #20
            bra du følger med duality

            Jeg har ikke vært medlem av dette forumet så lenge, men jeg oppfatter det slik at her er folk mest interressert i å dele erfaringer, tips og triks først og fremst, også blir "forhandlerne" glade til slutt om det fører frem til salg
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • #21
              Originally posted by duality View Post
              [Pirke modus]:
              jeg stussa litt på att du sat selge som første punkt, og diskutere/lære/lære bort som 3/4/5...
              er vell ikke først og fremst om selge/kjøpe?

              [/Pirkemodus]
              Nå er det jo ikke bare oss aktører som selger. Aktørene har jo bare en brøkdel av salgsannonsene her, så det var vel mer rettet mot privatpersonene. Jeg mener det er helt TOPP at vi har en markedsplass her.

              Jeg som "privatperson" solgte min DY9815 her pga det, og fått en annen person fornøyd. Akkurat slik som dere gjør. Kjøper og selger hele tiden, samtidig som vi diskuterer og lærer/lærer bort.

              Mente det ikke på den måten at det først og fremst handlet om å kjøpe selge

              Skulle vel formulert det på en annen måte og satt det lengre nede i teksten. Godt dere sier ifra!
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • #22
                Jeg har aldri tastet inn nettadressen til facebook og er litt stolt av det

                Når man har addet alle man kjenner og ikke kjenner... som sine venner har man vunnet facebook da ?
                Mvh
                Lars Engen

                Comment


                • #23
                  Jeg er forholdsvis ny med hele facebook. Ikke er jeg der ofte, og ikke skjønner jeg en dritt av det heller.

                  Hvor i h.... er knappen "bekjent" og "en dust jeg har kjent en gang"?? På facebook så er alle venner. Hvordan verden er det da.....


                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                    Nå er det jo ikke bare oss aktører som selger. Aktørene har jo bare en brøkdel av salgsannonsene her, så det var vel mer rettet mot privatpersonene. Jeg mener det er helt TOPP at vi har en markedsplass her.

                    Jeg som "privatperson" solgte min DY9815 her pga det, og fått en annen person fornøyd. Akkurat slik som dere gjør. Kjøper og selger hele tiden, samtidig som vi diskuterer og lærer/lærer bort.

                    Mente det ikke på den måten at det først og fremst handlet om å kjøpe selge

                    Skulle vel formulert det på en annen måte og satt det lengre nede i teksten. Godt dere sier ifra!
                    måtte bare pirke litt, var tross alt i pirkemodus
                    og jeg tror nesten alle her, untatt forhandlerene så klart, har lært masse mer enn hva de har kjøpt/solgt, inkl. meg.
                    nå må det sies att jeg har både kjøpt og solgt produkter selv på forumet.

                    ikke noe vondt ment om noe, men syns det bare var litt morsomt, og syns rett skal være rett..

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by InstallBay View Post
                      Jeg er forholdsvis ny med hele facebook. Ikke er jeg der ofte, og ikke skjønner jeg en dritt av det heller.

                      Hvor i h.... er knappen "bekjent" og "en dust jeg har kjent en gang"?? På facebook så er alle venner. Hvordan verden er det da.....


                      Ikke satan om jeg skal inn der å henge. Legge til "venner" som man kanskje har kunnet uttale navnet såvidt på for hundre år siden. Det er jo en grunn til at man ikke har kontakt med dem lengre, præ hæ hæ.
                      Raymond Pedersen

                      Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                      Tar det som det kommer, og løser det som det går.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Rudolf View Post
                        Ikke satan om jeg skal inn der å henge. Legge til "venner" som man kanskje har kunnet uttale navnet såvidt på for hundre år siden. Det er jo en grunn til at man ikke har kontakt med dem lengre, præ hæ hæ.
                        hehe lite selvkontroll eller? går fint ann å kontrolere hvem du har som venner på facebook.. kan til og med slette og blokkere folk du ikke liker
                        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by PikoFlex View Post
                          Sier han som har egen Facebook side for dBcompaniet:P Synes all publisitet er god publisitet. Å fronte dette foruemet på andre plasser er positivt mener jeg!

                          Mvh.
                          Aleksander
                          Nå var det vel og merke IKKE jeg som lagde den facebooksiden, men jeg ble nå medlem der siden jeg er daglig leder, hadde det vært opp til meg hadde den nok ikke vært der.

                          Comment


                          • #28
                            Kan ikke si jeg finner denne gruppa på facebook. Er den blitt sletta?
                            VW Corrado - Prosjekt bil
                            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                            I´m BANKRUPT - A G60 owner

                            Comment


                            • #29
                              http://www.facebook.com/#!/group.php...0990397&ref=ts
                              Mvh Tony
                              - The only road to take is perfection itself

                              Comment


                              • #30
                                hmm, facebook gruppe for mitt forum, som jeg ikke har hørt om.... cool
                                Mvh
                                Pål Andréas Bryng
                                Bilstereosenteret.no
                                Vi forhandler bl.a.:
                                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                                Følg oss på Facebook
                                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                                Comment

                                Working...
                                X