Announcement
Collapse
No announcement yet.
Litt selvskryt..
Collapse
X
-
Litt selvskryt..
Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- OddeseyTags: None
-
Hvilken fortsettelse? Resten av "bobleprosjektet"?Originally posted by Tommen View PostSett det før, men hvor er fortsettelsen?
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Tja, da jeg såg det der må jeg innrømme at den bobla brydde meg minst. Da jeg såg det bagasjerommet i BMWen, ble den bobla litt kjedelig
God jobb som er gjort på den!
[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Fyyy f*** så deilig Bmw!!!
Må nok slenge meg på med Defus, det ble kjedelig og se bobla etterpå :P
Ligger det en tråd på dette forumet om byggingen?Last edited by Larsi; 18-07-2007, 17:34.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Nope. Ingen tråd om denne bilen. Jeg er ingen data-kar, ser du.. Men alle er vellkomne for å ta en titt, og høre.Originally posted by Larsi View PostFyyy f*** så deilig Bmw!!!
Må nok slenge meg på med Defus, det ble kjedelig og se bobla etterpå :P
Ligger det en tråd på dette forumet om byggingen?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Ingen merer fortsettelse om den herifra, ihvertfall.Originally posted by Tommen View PostDen BMW'n har jeg sett både live, og har sett den sendingen før..Men ja, tenker på fortsettelsa av bobla.Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Comment
-
Nice innslag! Jævla bra reklame da! Og jeg mener helt seriøst at du kan donere den BMW`n til et godt formål: MEG!
Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Kan ta min BMW i innbytte, hehe. så får du med hele anlegget mitt..
blant annet Pioneer ts-w5102spl
It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Tommen: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/250857 ca 20 minutter uti.. og det er på samme siden som ketil ga.. bruke øyasigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Hvis prisen i mellom er riktig, så går sikkert det.Originally posted by Larsi View PostKan ta min BMW i innbytte, hehe. så får du med hele anlegget mitt..
blant annet Pioneer ts-w5102spl
Comment
Morsom snutt det der Ketil!
Comment