Announcement

Collapse
No announcement yet.

Myke biler i statene?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by RiZLa View Post
    En høyttaler er "opprinnelig" konstruert for å høre på musikk
    nei nei, helt feil

    den ble konstruert til å høre hva han i andre enden av telefonen sa for noe

    av Alexander Graham Bell i 1876
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #17
      Originally posted by Erik André View Post
      nei nei, helt feil

      den ble konstruert til å høre hva han i andre enden av telefonen sa for noe

      av Alexander Graham Bell i 1876
      Hehe, jo det er jo fakta så:P
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

      Comment


      • #18
        en høyttaler er greit nok bygd for å høre på musikk...men det er jo brukeren som bestemmer seg for hvor høyt man vil høre på musikken...
        og da er det jo greit at man har høyttaler-produsenter som lager høyttalere som kan tilby oss ting som spiller musikk høøøyt..... :P

        jeg har en bil til sq og en til sql/spl..og en uten hverken høyttalere og spiller..
        så....hva så...

        Comment


        • #19
          Det der har ikke noe med bilstereo å gjøre etter min mening!! *Hater* alt som har med SPL å gjøre dessvere...

          Høyttalere er bygd og laget for å kunne spille musikk som flere her sier.. ferdig med det.

          Må da være mer artig å kunne greie å bygge opp et utrolig skikkelig SQ bil er så lik og spiller like BRA HI-FI som i stua med pr gode Martin Logan høyttalere og forsterkere + Kimber Cabel...)

          Men men dette er KUN da min mening..så noe SPL fan kommer jeg aldri til å bli...hehe

          Comment


          • #20
            Jeg synes alt som omhandler STORE systemer som er "groundpundere" og systemer som er rent SPL og SQL er kult. SQ er jo pent å høre på, men jeg er mer fan av ren trøkk, kommer ikke til å bygge noe SPL bil jeg da, men blir nokk bassrace bil. Mitt mål er vel å lage noe som spiller 150db+ på musikk!

            Ville vært artig å ha en bil som knuser norgesrekorden på musikk da! Er flere i USA som spiller alt fra jeezy til phil collins og fortsatt så spiller de høyere en hva SPL rekorden er i norge! Det er litt kult egentlig!
            Pioneer - Hertz - Zealum
            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

            Comment


            • #21
              Originally posted by A.R View Post
              Jeg synes alt som omhandler STORE systemer som er "groundpundere" og systemer som er rent SPL og SQL er kult. SQ er jo pent å høre på, men jeg er mer fan av ren trøkk, kommer ikke til å bygge noe SPL bil jeg da, men blir nokk bassrace bil. Mitt mål er vel å lage noe som spiller 150db+ på musikk!

              Ville vært artig å ha en bil som knuser norgesrekorden på musikk da! Er flere i USA som spiller alt fra jeezy til phil collins og fortsatt så spiller de høyere en hva SPL rekorden er i norge! Det er litt kult egentlig!
              Ja, rimelig fett å høre på Phil Collins ved 160db
              Honda Civic
              Audison Thesis

              http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

              Comment


              • #22
                Originally posted by RiZLa View Post
                Ja, rimelig fett å høre på Phil Collins ved 160db
                Det er jo SYKT at de får det til da! Det er jo snakk om et forferdelig lydtrykk da!
                Skal ikke satse på noe så ekstremt i år jeg i alle fall. 4stk 15" og 2 forsterkere i en LITEN bil skal bli bra det
                Pioneer - Hertz - Zealum
                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                Comment

                Working...
                X