Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini replica!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by LLH View Post
    Syntes dette var skamrått jeg da
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #17
      Umåtelig bra håndarbeid, men hvordan blir varigheten? :P Skulle forresten likt å sett trynet på biltilsynet om du skulle få godkjent den ombygginga der...

      "Hei, jeg skulle gjerne hatt godkjent... eh... bredding og felger på Mercedesen min"

      "Eh. Du sa Mercedes, ikke sant?"

      Comment


      • #18
        Originally posted by Miniboom View Post
        Umåtelig bra håndarbeid, men hvordan blir varigheten? :P Skulle forresten likt å sett trynet på biltilsynet om du skulle få godkjent den ombygginga der...

        "Hei, jeg skulle gjerne hatt godkjent... eh... bredding og felger på Mercedesen min"

        "Eh. Du sa Mercedes, ikke sant?"
        Hehe. I KrSand hadde jeg blitt overrasket om dem ikke hadde fått hjerteinfarkt av å prøve å godkjenne noe slikt noe
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #19
          Originally posted by Miniboom View Post
          Umåtelig bra håndarbeid, men hvordan blir varigheten? :P Skulle forresten likt å sett trynet på biltilsynet om du skulle få godkjent den ombygginga der...

          "Hei, jeg skulle gjerne hatt godkjent... eh... bredding og felger på Mercedesen min"

          "Eh. Du sa Mercedes, ikke sant?"
          Hihi, tenkte akkurat på det samme ang. "Lamborghini replica"-kittet.

          "Hei, skal godkjenne MR2-en min jeg.."
          Last edited by ugn; 17-10-2009, 22:25.
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment

          Working...
          X