Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erik's SoundQuality CD 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takker og bukker
    Clarion - Scan-Speak - Seas - dynaBel - Hertz - Resonant Engineering

    Comment


    • uffameg, hadde jeg glemt en sang.. jaja snart begynner jeg med cd6 som blir en utfordring for anlegget i steden for en skrytecd.. så dere for lære dere å justere... hørt noen biler totalt ute av fase som skal prøve å spille dette.. låter ikke veldig bra gitt...

      have phun.. kommer vel kanskje før 2010
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • Gleder meg. Får prøve å få med litt musikk med fart i da XD
        SQ Saab 9-3
        Team dynaBel

        Comment


        • Eh.. Musikk med fart i?? jaja Infected Mushroom går jo ann, men det vet vel alle om. Meninga her er jo ikke å gi ut musikk som alle vet om på disse cdene.. Mange låter som sikkert er velkjent hos mange, men ukjent for andre.

          Dessuten er det litt mer avansert vansklighetskgrad enn at hurtig musikk skal være vanskelig.. Klassisk musikk og annen musikk med mye rominformasjon. En del musikk med mye lyder i høyre og venstre kanal for å skille ut biler som er bra tonalt på senter men ikke så bra på venstre og høyre side.. Finnes utrolig mange biler med forskjellig tonalitet på høyre og venstre side.. Dette følte jeg at jeg måtte utfordre

          Sikkert mange som ikke vil like denne plata, men det vil jeg tro sier mest om deres anlegg fremfor cden hihi
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • Blir det noe norsk "old school"-rap med litt troll da? hehe..
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment


            • Thanks Erik you are the men
              Pioneer P88RSII - TS-C171PRS - PRS-D220 X 2 - PRS-D1200M - TS-SW1041D X2
              B2 Audio - Connection - Oddsey - Ctek - Tystor

              Comment


              • Sorry at jeg "bumper" en såpass gammel tråd, men jeg fikk CD 1 og 3 av Tony - også har jeg nå prøvd å laste ned 2, 4 og 5.
                Men jeg får det liksom ikke til... Fikk lasta dem ned, og pakka de ut - men da var det bare en hel fil og ikke mange sanger der.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • .bin og .cue fil? Er bare å brenne dem ut som et image med feks Nero CD Burner eller CloneCD tror jeg? husker ikke helt om clonecd tar det men nero skal klare det uten problem hvertfall.
                  Tor Martin Ølberg
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • Mens vi bumper og skråler i en gammel tråd.. er det ikke på tide med en eller flere 2010-versjoner snart?
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • Har en tmolbergs Audiophile edition liggende hvis det er av interesse. Bare flac
                      Tor Martin Ølberg
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                      Comment


                      • Alltid interessert! Noen foretrukken overføringsmetode?
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • FTP er vel det beste men jeg har ingen god linje og dele med så da må det bli til at jeg laster opp en plass til noen som har litt hastighet.
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • EA's Audiophile Rock Collection no.4

                            01. Sepultura - Kaiowas
                            02. Mudcrutch - Scare Easy
                            03. Texas Twisters - She's Tuff
                            04. Dream Theater - Take The Time
                            05. Metalica - Enter Sandman
                            06. Pearl Jam - Black
                            07. Lunatica - How Did It Come To This
                            08. In Flames - Metaphor
                            09. Live - Selling The Drama
                            10. Limp Bizkit - Head For The Barricade
                            11. AC-DC - Highway To Hell
                            12. Billy Idol - Rebel Yell
                            13. Metallica - One
                            14. Guns N' Roses - November Rain


                            Denne cd'n inneholder 15 sanger, men er ikke så inn i den type musikk, så klarer ikke sette ut hvem som mangler, men lista stemmer iallefall ikke overens med cd'n

                            Comment


                            • Originally posted by ugn View Post
                              Mens vi bumper og skråler i en gammel tråd.. er det ikke på tide med en eller flere 2010-versjoner snart?
                              Jeg har faktisk også mekka sammen "Simens SQ" 1 og 2. Men jeg liker dem, høres meget bra ut på anlegg også...
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • Originally posted by ugn View Post
                                Mens vi bumper og skråler i en gammel tråd.. er det ikke på tide med en eller flere 2010-versjoner snart?
                                2010 har blitt et litt mer innholdsrikt år for meg enn 2009 var, så jeg har rett å slett utsatt det og utsatt det, men nå som høsten er her kan det jo hende jeg får tid til å sette meg ned og sette sammen noe morsomt. Har fått tak en en del bra også.

                                Hmm, kanskje jeg skulle lagd en klar til å ha med på EM..Vi får se da vettu
                                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                                Comment

                                Working...
                                X