Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva trengs her??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ysett
    replied
    Ja kassa e da ferdig byggd dein no så e bærre å få på hull her å der så bi d imårra håpe æ

Leave a comment:

• Tommen
    replied
    Originally posted by ysett View Post
    oki, har du vært borti disse før? =) Tommen som maser om at jeg må få inni dempematter, skal prøve med ny kasse og først nå se hvor jeg trenger mest demping
    Blir knall med den nye kassa Jim Rørene kommer rett over helga, så da fikser vi det. Kassa er forøvrig tenget av Jon Ola, så vi sender over en stor takk til deg

Leave a comment:

• ysett
    replied
    oki, har du vært borti disse før? =) Tommen som maser om at jeg må få inni dempematter, skal prøve med ny kasse og først nå se hvor jeg trenger mest demping

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    Er det trangt å komme til så kan du jo kjøpe dempemasse på sprøytebox, den limer også delene litt sammen.

Leave a comment:

• ysett
    replied
    Probleme med 190'n er ikke at skiltplata skurer har... det er nok lokket, pga de smarte tysker jævla la no plater der dobbelt så skranglinga skulle bli mindre når folk hadde igjen luka mener jeg og leste her på ei tysk 190 side.. så må nok få i meg no dempe matter.....

Leave a comment:

• LLH
    replied
    pøsj.. satt der ett år uten problemer.. Var mere riper og lakk skader at skilt ramma enn av de putene..

Leave a comment:

• Tommen
    replied
    Originally posted by LLH View Post
    Jeg hadde stort hell med og ta av den svartte skilt holder/plata og sette sånne puter til og ha under møbelbein på skiltet. Så skru skiltet rett i bilen uten ramme, på forrigje bilen min.. ble knyst..
    Ikke smart å sette noe bak skiltet, som trekker vann..

Leave a comment:

• LLH
    replied
    Jeg hadde stort hell med og ta av den svartte skilt holder/plata og sette sånne puter til og ha under møbelbein på skiltet. Så skru skiltet rett i bilen uten ramme, på forrigje bilen min.. ble knyst..

Leave a comment:

• fiesta_xr2i
    replied
    har brukt å legge 4mm asfalt bak på skiltet mitt , dreper det meste av støy d

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Ah, slik høres alle mercedesene av den modellen av her også Er direkte artig å høre på

Leave a comment:

• langgard
    replied
    kjekt å bruke tusenvis på støydemping da, slipper å måtte overdøve veistøy og skrangling ellers

Leave a comment:

• tofter
    replied
    Originally posted by A.R View Post
    Hahaha. det der er det jeg ville kalt harry innafor bilstereoverden. Slik som en del kompisser av meg driver med det der, viss det ikke spraker og braker så er det et dårlig annlegg:P
    Er ikke alle som gidder å bruke tusenvis av kr på støydemping da..

Leave a comment:

• Zh-
    replied
    Fine merca

Leave a comment:

• ysett
    replied
    blæh tommen, du veit bagarsjeromme blir fiksa snart :P

Leave a comment:

• RuuDpus
    replied
    Dj Mango:P gammalt godt!