Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny banner her på forumet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nei, ikke dra mer Hertz inn i forumet enn det allerede er!
    Behold den slik den er.. Syns det ble en grom logo!
    Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
    Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
    Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

    Comment


    • #17
      Kjempelogo Den som kom på å ta med en camaro, må jo rett og slett være et geni

      Comment


      • #18
        Bilen er fin den, men se når til å få det xplod-greiene av skjermen min, 'a?? Grusomt! Den gamle stilen på teksten "bilstereoforumet" var dessuten langt mer kledlig.... Hmpf.
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #19
          Originally posted by thomasekeli View Post
          Bilen er fin den, men se når til å få det xplod-greiene av skjermen min, 'a?? Grusomt! Den gamle stilen på teksten "bilstereoforumet" var dessuten langt mer kledlig.... Hmpf.
          jeg skulle faktisk akkurat til å kommentere det samme selv... Så jeg er enig. den gamle bannern var langt bedre

          Comment


          • #20
            Når det gjaldt basselementet i banneren så gikk det fra fett til svett....
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #21
              se der gitt..
              sound.vision.soul

              Type R

              Comment


              • #22
                logo

                Disse logene dere ser er bare noe eksempler som jeg har laget, har dere noe ide'er så kom med dem så legger jeg dem ut på forumet.

                malen kan dere hente på denne tråden



                mvh
                Admin
                Esben
                test

                Comment


                • #23
                  Er det en predator du har putta der?

                  Jeg stemmer foreløpig på den FØRSTE logoen vi hadde.
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #24
                    logo

                    Her er det noen logoer som jeg har laget til nå.
                    Attached Files
                    test

                    Comment


                    • #25
                      ikke for å virke verdensmester, men syns ikke noen av de logoene er noe særlig fine

                      bedre med den gamle da..
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • #26
                        Logo 1-4.
                        Den kvinnen som var fra 5-8 var ikke noe å ha med.. Heller noe EMMA babes eller noe slikt da
                        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                        Comment


                        • #27
                          Og med fare for å falle i kategorien "rettskrivningsmafia" så heter det "bilstereoforum", ikke "bilstereo forum"
                          Er ellers enig i at den originale er den beste av de åtte...
                          Last edited by Esben; 25-02-2008, 12:56. Reason: ja jeg så det ;)

                          Comment


                          • #28
                            Mitt forslag, babes og subwoofere:

                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #29
                              Siden dette skal være et nøytralt forum, burde dere ikke bruke noen som helst former for "reklame" for et eller annet merke. Jeg mener logoer og slikt.
                              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Defus View Post
                                Siden dette skal være et nøytralt forum, burde dere ikke bruke noen som helst former for "reklame" for et eller annet merke. Jeg mener logoer og slikt.
                                Jeg syns at om noen putter inn en sub som ser rå ut i logoen, så har det veldig lite å si..
                                Selv om det skal være nøytralt og alt det der, er vel veldig få her som ser på banneren som reklame.

                                Om ikke annet syns jeg nesten det skulle vært utelukkende installbayutstyr i logoen, iogmed det er dem som drifter og betaler for forumet. =)
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

                                Comment

                                Working...
                                X