Announcement

Collapse
No announcement yet.

Avisartikkel @tb.no pent oppsett, vil se flere bilder!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avisartikkel @tb.no pent oppsett, vil se flere bilder!

    Andreas har brukt 600.000 på hobbyen
    Så mye koster det å være i verdenseliten med lyd i bil.



    http://tb.no/kjør/andreas-har-brukt-...byen-1.7984044
    never enough!

  • #2
    Tsss 600 med bil å drivstoff da eller
    2 loud

    Comment


    • #3
      Hadde vært kjekt med litt mere specs ja. 600000 hørtes da vanvittig mye ut, selv om jeg skimter to Macintosh's baki der.

      Comment


      • #4
        "Så mye koster det å være i verdenseliten med lyd i bil."

        En utrolig klønete og feilaktig setning, det stemmer jo ikke. Logisk sett er den en feilslutning.

        "Så mye har Andreas brukt på hobbyen sin" ville vært korrekt.

        Utrolig at journalister gjør så mye klønete slutninger, som skaper vanvittige og feilaktige forestillinger av hendelser og emner for folk som leser avisen.
        Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

        Comment


        • #5
          Må nok regne inn en god del arbeidstimer på denne også. Såvidt meg bekjent er den satt bort for oppbygging. Koster en god del når man skal få arbeidet gjort av proffesjonelle.

          Comment


          • #6
            Er nok en deeel mer ting som har gjort at denne bilen har blitt så dyr som den har blitt
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • #7
              Det er godt mulig at det har kostet så mye, men denne artikkelen er jo på grensen til dårlig reklame for både eieren og bilstereo som hobby, slik den er skrevet.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Ricecooker View Post
                Det er godt mulig at det har kostet så mye, men denne artikkelen er jo på grensen til dårlig reklame for både eieren og bilstereo som hobby, slik den er skrevet.
                Det kan jeg være helt enig i.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ricecooker View Post
                  Det er godt mulig at det har kostet så mye, men denne artikkelen er jo på grensen til dårlig reklame for både eieren og bilstereo som hobby, slik den er skrevet.
                  Noe som er litt av hensikten med mitt innlegg over, at journalister holder på sånn er merkelig.
                  Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

                  Comment


                  • #10
                    Enig, det er ikke første gangen at en i utgangspunktet spennende artikkel ender opp som en uinteressant suppe. Heldigvis kom det ikke noen brølere a là "8-sylindret V6" som vi så ofte ser i lignende reportasjer, men likevel var det en "lite givende" artikkel, for å si det pent.
                    Hjalp ikke på så mye bildene heller synes jeg.

                    Comment


                    • #11
                      Jeg tror du har et poeng når du sier at den ender opp som en uinteressant suppe. Det virker som at journalisten prøver å skape en oppmerksomhetsvekkende tittel på en artikkel som egentlig ikke handler om hvor mye Andreas fra Nøtterøy egentlig har brukt på hobbyen sin, det er også uansett urelevant iforhold til bilstereo og EMMA.

                      Artiklen sier oss f.eks hvordan Eiving og Andreas anbefaler oss å sikre anlegg, og gir litt innsikt i hvordan konkurransene foregår. Derfor er det helt klønete å gi en tittel som ikke bare forklares lite i artiklen, men også er utrolig misledende i forhold til det den foreslår. "Så mye koster det å ha god lyd" kan det tolkes til, det har Joakim Skovlund motbevist til en viss grad med E34-"bruksbilen" som vant EMMA konkurranser.
                      Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

                      Comment


                      • #12
                        Prisen har iallfall på et vis doblet seg siden sist det var snakk om den i samme avis:
                        http://tb.no/kultur/andreas-31-er-ny...ster-1.5710546
                        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                        Comment


                        • #13
                          står vel heller ikke at de 600k har bare blitt brukt på den bilen der
                          volvo s60
                          vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                          Member of VW Audi Club Norwegen

                          Comment


                          • #14
                            Forsåvidt ikke, men da burde det vært presisert at det er det hobbyen har kostet tilsammen opp gjennom årene. Men jeg synes ikke det blir riktig det heller, for da har jo selv jeg brukt flere hundre tusen på hobby-bilene mine iløpet av snart 20 år.

                            Comment


                            • #15
                              En av de vanligste "hobbyene" for voksne folk her til lands er jo, statistisk sett, oppussing av egen bolig, i tillegg kommer gjerne hytte for mange. Dette er nok ofte hobbyer som koster vel så mye som overnevnte bilprosjekt over tid. Jeg synes fokuset på kostnader blir for fremtredende i en sånn artikkel. Ingen tvil om at bilen virka nydelig bygd altså. Den er sikkert flott lydmessig, og det er jo det som er interessant tenker jeg.
                              never enough!

                              Comment

                              Working...
                              X