Announcement

Collapse
No announcement yet.

Garasjen - Joakim Skovlund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garasjen - Joakim Skovlund

    http://youtu.be/HEpJYZobTcw
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

  • #2
    hva kosta den understells behandlinga han tok på bilen?

    Comment


    • #3
      Syns han har nevnt på 7000. Men ikke 100% på det
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        *begyne å spare*

        Comment


        • #5
          Originally posted by Noobdelux View Post
          hva kosta den understells behandlinga han tok på bilen?
          Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
          Syns han har nevnt på 7000. Men ikke 100% på det

          Tror ikke jeg har nevnt det.. For jeg vet igrunn ikke..

          Hør med Tønsberg Antirust, som gjorde jobben..
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Originally posted by Joakim View Post
            Tror ikke jeg har nevnt det.. For jeg vet igrunn ikke..

            Hør med Tønsberg Antirust, som gjorde jobben..
            Fikk et tilbud på Andreas sin Citroën C4 fra 2006, 7.000. Synes absolutt det burde prøves. Mindre ting fikser de for den prisen, men er det større rustskader kommer dette i tillegg.
            Eivind Henriksen

            Comment


            • #7
              joakim; hvis prisen var ca 7000 merket du så stor forskjell at du ville sagt at det blir verdt prisen?

              Comment


              • #8
                Originally posted by eivindh View Post
                Fikk et tilbud på Andreas sin Citroën C4 fra 2006, 7.000. Synes absolutt det burde prøves. Mindre ting fikser de for den prisen, men er det større rustskader kommer dette i tillegg.
                Kanskje det var dere jeg hørte det av da
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Noobdelux View Post
                  joakim; hvis prisen var ca 7000 merket du så stor forskjell at du ville sagt at det blir verdt prisen?
                  JA vil si det er vert det.

                  På flere måter igrunn.. Bilen er som ny under, lett å holde ren og er "død"...

                  Dempingen hadde mye å si for "uforstyrret" dømming på EM, der ESPL bilene dundret og bassen gikk langs gulvet i hallen. Det ble effektivt spist opp av gulvdempingen!

                  Nå skal det også sies at det er mye mer demping i gulvet, enn tectylen under.. Det er ett lag med silent coat extreme og ett lag splen 8mm i tillegg til svært god orginaldemping.
                  Tectylen gjorde iallefall bilen totalt endel dødere og bedre støydempet mot veistøy.
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Joakim View Post
                    JA vil si det er vert det.

                    På flere måter igrunn.. Bilen er som ny under, lett å holde ren og er "død"...

                    Dempingen hadde mye å si for "uforstyrret" dømming på EM, der ESPL bilene dundret og bassen gikk langs gulvet i hallen. Det ble effektivt spist opp av gulvdempingen!

                    Nå skal det også sies at det er mye mer demping i gulvet, enn tectylen under.. Det er ett lag med silent coat extreme og ett lag splen 8mm i tillegg til svært god orginaldemping.
                    Tectylen gjorde iallefall bilen totalt endel dødere og bedre støydempet mot veistøy.
                    Mye veier den bilen din nå?
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                      Mye veier den bilen din nå?
                      Hehe, for å si det sånn så tror jeg at jeg må holde meg til "R-damer" og kun fylle halv tank, om jeg ikke skal gå over tillat totalvekt.
                      Nei vet ikke egentlig, den fungerer utmerket iallefall..
                      Joakim Skovlund
                      dynaBel Tønsberg
                      Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
                      www.dynabel.no -
                      dynaBel Tønsberg på Facebook

                      Comment


                      • #12
                        Jeg vet der er lenge siden nå, men Fyfaen så inspirerende og se på, når jeg så deg på scenen i tyskland på den utube filmen der, så reiste alle hår seg på kroppen og var bare og krysse alle fingrer og tær Heldigvis for meg har ikke jeg fulgt så mye med på resultater osv så jeg hadde ikke aning om hvem som vant, men Good job Joakim, det står det stor respekt av! (Y)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by tendenz View Post
                          Jeg vet der er lenge siden nå, men Fyfaen så inspirerende og se på, når jeg så deg på scenen i tyskland på den utube filmen der, så reiste alle hår seg på kroppen og var bare og krysse alle fingrer og tær Heldigvis for meg har ikke jeg fulgt så mye med på resultater osv så jeg hadde ikke aning om hvem som vant, men Good job Joakim, det står det stor respekt av! (Y)
                          Tusen takk for det!

                          Det var rimelig spennende å stå der også.. Tror jeg kaldsvetta såpass at håra ikke hadde sjangs til å reise seg, uansett hvor mye de ville..

                          Har sett den filmen noen ganger og det er like spennende hvem som vinner hver gang.. Får igjen samme "nervøse følelsen" både på NM klippet og EM...
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                          Comment

                          Working...
                          X